Dit zijn mijn testen van 12, 13 en 14 dpo. Worden niet donkerder, gister wat lichter dan vandaag en helaas sinds vandaag bloedverlies. Testen zouden nu toch wel donkerder moeten worden? Uitgemaakte zaak of niet? Wat denken jullie?
Denk niet dat het goed gaat idd. Vooral icm bloedverlies en niet oplopen. Vervelend, heel veel sterkte <3
Het (nog) niet oplopen zou nog kunnen, maar in combinatie met het bloedverlies denk ik dat het toch mis gaat..... Helaas.
Ik ben alleen vanochtend een flinke veeg helderrood bloed verloren. Vanmiddag voor de zekerheid toch utrogestan ingebracht aangezien ik in november dit ook had en toen toch zwanger bleek te zijn. Door vroegtijdig stoppen met de utro toen alsnog mk. Maar sinds vanochtend geen bloed meer verloren. Ook niet tijdens inbrengen utro. Maar goed, dit zal wel weer valse hoop zijn vrees ik.
Ik had dezelfde situatie en had een miskraam gekregen. Maar hoeft niet ook als je bloedingen hebt ga altijd ff toch echo laten maken!
Ja idd. Morgen maar even bellen naar de gyn voor meer duidelijkheid. Wat is dit weer zenuwslopend zeg
Gisteren bij de gynaecoloog geweest en helaas ziet het er weer niet goed uit. Mijn gevoel was dus de juiste. Dank voor jullie reacties en het meekijken/ meedenken