Whaha zit een beetje te zappen en wat ziet mijn oog........telekids! Nu is er bassie en adriaan op. Jeugsentiment joh! Misschien is dit dus ook wat minder geweldadig dan pokemon en die dingen. Oo zie nu dat t van half 7 tot half 10 is.
Ik heb vanochtend met mijn zoon gekeken.Is wel op de kleintjes gericht met programma's als biba boerderij,fabeltjeskrant,bassie en adriaan.Hij vond het erg leuk.
ja gister ook de reclame ervan gezien... mn zoontje is nu 5,5 jaar en vind dat niet echt leuk meer... en bassie en adriaan komt er hier niet op.. verschrikkelijk.... maarja ben nu toch al te laat met het opzetten...
Heeft iemand enig idee wie die man in dat 'schilderij' is bij de Schatkamer? Die stem komt me zooo bekend voor, maar kan er niet opkomen
Jelina is nu ook aan't kijken. Ze vind het ook leuk. En het is weer eens wat anders dan Dora/diego/kaylan ed
wij kijken ook hier, een keer wat anders idd! En vind Bassie en Adriaan stiekem nog steeds leuk dus geniet er wel van
Leuk programma! Wel heel anders dan vroeger Hadden jullie ook niet toen je de schatkamer aan het kijken was en je die dansende meisjes zag, zoiets van hier kwamen die kinderen van dat ongeluk van laatst dus ook voor ws Die waren toen op weg naar de efteling voor het programma de schatkamer en zaten op een dansschool, bah..
Hey, wat leuk! Nou, we gaan het voortaan af en toe opzetten. Is toch tig keer leuker dan kijken naar kokende K3-mutsen..
hahahaha, ja ik idd precies hetzelfde! Vind bassie en adriaan geweldig (jaja nu nog ) telekids was het beste met carlo en irene
die donkere jonge van schatkamer is die jongen toch van hoela en hoep van zappelin programma toch??? of werd dat net gevraagt juist?
Nee het is 'm niet maar hij lijkt wel heel erg veel op Hoep he, dat was mij ook al opgevallen en heb t toen opgezocht