Gestopt met pil, normale cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mar, 20 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi allemaal,

    In september ben ik met de pil gestopt, na 28 dagen (normale cyclus) was ik 2 dagen licht ongi. Precies 28 dagen daarna (normale cyclus, hoera) werd in weer ongi, toen zoals altijd (helaas erg lang en pijnlijk). Ik had dus eigenlijk afgelopen donderdag (28 dagen cyclus) ongi moeten zijn. ik heb vanaf die dag al het gevoel dat ik het moet worden (buikpijn, pijnlijke borsten en opgezette buik) maar het blijft uit, iedere ochtend denk ik; ja nu ben ik ongi,maar steeds niet :( . Kan de cyclus alsnog omslaan, dat mijn :evil: :evil: pas veel later komen? Ik heb niet erg veel geklust dus ik denk niet dat ik zwanger zal zijn.

    Groetjes,
    Mar
     
  2. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Ha die Mar,

    Ik weet niet hoelang je de pil geslikt hebt, maar zeker als je een aantal jaar geslikt hebt, kan je in het eerste jaar na stoppen onregelmatig ongesteld zijn. sommige dames hebben (net zo als ik) meteen na het stoppen met de pil een heel lange cyclus. Anderen (jij wellicht ook) hebben eerst enkele normale cycli en dan in eens wat langere of kortere....

    Het duurt even voordat je lichaam weer helemaal normaal functioneert na de pil.

    Ik zou het nog even een paar dagen aan zien en anders gewoon een testje gebruiken.

    Groet Chrizzzy
     
  3. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je voor je antwoord, zo te zien heb jij een heeeele lange cyclus :(
    Ik wacht het nog even af, de ongi symptomen zijn er wel dus ik neem aan dat het niet zo lang meer op zich kan laten wachten.

    Groetjes,
    Mar
     

Deel Deze Pagina