Omdat mijn zoon niet graag in de bak ligt van de kinderwagen, hebben wij hem altijd in de maxi-cosi gehad (we gingen toch nooit lang weg in de winter), nu heb ik enkele dagen geleden de gewone kinderwageninzet bovengehaald, maar als hij er langer dan een kwartiertje inzit begint hij echt te krijsen, hij is enkel maar blij als hij dan gedragen wordt door me. Wat ik opzich niet erg zou vinden, maar in een draagzak is hij ook niet blij, en constant een baby gewoon op je arm dragen begint ook te wegen na een tijdje. Ik heb het gevoel alsof ik hierdoor gebonden ben aan mijn huis, ik kan echt bijna nergens komen met hem, of ik moet hem dragen, of in de maxi-cosi mee hebben, en geen van beide is echt ideaal. Tips iemand?
Heeft hij thuis ook moeite met plat liggen? En is een draagdoek dan geen optie voor je, of wil hij daar ook niet in? (wilde mijn zoontje bijv ook niet)
Hier was t precies t zelfde. Hierdoor reed ik altijd rond met de maxi cosi. Geregeld haalde ik hem er dan uit ging prima. Zolang je hem er geregeld uithaald kon het volgens cb geen kwaad. Maar ja daarover verschillen de meningen. Hij heeft er in iedergev niks aan over gehouden.vanaf 6 maanden in de tuin aan de buggie laten wennen in lig stand.niet snel erna helemaal over naar buggie
Thuis ligt hij nooit veel plat, ja, eens 10 minutjes op zijn speelmat, maar dat is het ook. Zijn bedje staat omhoog ivm met reflux, en hij slaapt op zijn buik. Ik heb al een draagdoek en draagzak geprobeerd, maar hij vindt er niks aan, jammer genoeg.
Kan je de kinderwagenbak niet iets ophogen? Dus het gedeelte waar zijn hoofdje ligt? Met reflux is het natuurlijk erg pijnlijk plat te liggen. De houding die ze in de Maxi-Cosi hebben brengt vaak meer verlichting. Ook lijkt hij me nu nog wat te klein voor de wandelwageninzet.
MIjn zoontje had ook last van reflux en wou pertinent niet in de reiswieg. Ik had hem ook altijd in de maxi-cosi. Maar toen ik van iemand de tip had gekregen om de wandelwagen op te hogen ging het ineens veel beter. Wij deden er een hellingkussen in, zodat hij schuin om hoog lag. (kan natuulijk ook met een handdoek oid) Mijn schoonzus had het zelfde probleem en toen ik haar de tip had gegeven om de reiswieg 'optehogen' ging dat ineens ook veel beter.. Dus hopelijk help het jou en je kleintje ook
Ik zou het inderdaad kunnen proberen om iets op te hogen, maar ik denk dat hij nu sowieso al te oud is om constant in die bak te liggen, zelfs in de maxi-cosi wil hij de laatste weken niet anders meer dan rechter zitten, je ziet hem dan met al zijn macht zijn hoofd en rug omhoog te brengen. Vandaar (en ook vanwege dat topic hier, wanneer zet je je kindje in de buggy-inzet), dat ik wel dacht dat hij zou willen in de kinderwageninzet zitten, maar ik was verkeerd blijkbaar.
En een iets opgehoogde stand in de wandelwageninzet? Met reflux plat liggen in de reiswieg is iig nogal logisch, dat dat niet gaat Hier om die reden dus al vanaf 4 maanden over naar de wandelwagen.
Hier ook! Rijd in huis veel rond met de maxicosy. Niet dat ze niet liggen wil maar een half uur is wel maximaal. En draagdoek of zak wil ze niet nee. Ik ben er wat makkelijker in geworden.. Wat moet je anders??
Ik ben aan het twijfelen om de Quinny Zapp Xtra te kopen. Ik heb het idee dat hij een beetje doet denken aan hoe je ook in de maxi-cosi zit. http://cdn.www.babble.com/wp-content/blogs.dir/1/files/best-single-strollers/stroller32quinny-zapp-xtra-folding-seat.jpg Zou dit kunnen helpen?