Ik ken iemand die de naam van hun dochtertje zo schrijven en dat zou iers zijn. Daardoor is de uitspraak ajlin volgens hen. Zelf zou ik ook denken eelin
Misschien dan voor de naam Eline kiezen? (Word toch vaak afgekort) of als je het aparter wil Elyne maar dan krijg je misschien hetzelfde probleem. Of wat vind je van Evelien?
Als je Ee-lien wilt qua uitspraak zou ik niet voor Elyn kiezen want dan zeggen de meesten Ee-lin. Dus dan Eline of Elien. Erg leuke naam vind ik!!
Bij Elyn zou ik Eelien zeggen Bij Elynn zou ik Eelin zeggen Bij Elyne zou ik Eeliene zeggen (rare tip trouwens, geef die naam zodat ze hem afkorten tot de naam die je wel mooi vindt) Ik vind het vele malen mooier dan Elin Elien of Eline. Dat Elyn in Iers Aylin is zou kunnen, maar we wonen niet in Ierland dus zou er niet op rekenen dat mensen hier het zo uitspreken. Er zijn meer schrijfwijzen die naar Eelien leiden
vriendinnetje van mijn dochter heet ook zo nouja bijna ze heet Elin, en eigenlijk spreekt iedereen het uit als Eelin erg leuke naam! succes!