Wel niet, wel niet??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Zoetjes, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Hallo!

Ik heb een aantal iui en 3 icsi's gehad. Allemaal zonder goed resultaat. We waren op het punt beland dat het voor ons allemaal niet meer hoeft. We hebben 1 zoon, en we hadden er vrede mee met zijn 3tjes over te blijven.

Maar omdat we zo lang bezig zijn geweest en er dus elke maand die mindf*ck heeft plaats gevonden! en ik deze maand iets over tijd liep heb ik gisteren een test gedaan.. Die was wat onduidelijk dus, kind in de auto gezet en weer nieuwe gehaald. Die was positief. Vanochtend een clear blue digital gedaan, die zei "niet zwanger".... Test gesloopt, binnenstrip wel positief. Kind naar school, op terug weg naar de kruitvat 2v5 gehaald. Terug thuis laatste beetje urine eruit geperst, test positief. Dokter gebeld, maar wilde geen bloedtest doen. Toen de ferti poli gebeld en ik mocht komen om te prikken.

Nu krijg ik net de uitslag. Het hormoon is 18.3 wat betekent dat er iets zit. Maar voor een cyclus van 28+3 is het enorm laag.
    Ik vertelde haar dat ik afgelopen zondag licht rozig slijmverlies had en dat dat het ook was. Toen zei ze: je hebt ook nog de kans dat je heel laat je eisprong hebt gehad. Als dat zo is, dan is de innesteling zondag geweest en dan is het helemaal niet gek dat je hormoon nu nog laag is.

Nu ben ik 13 mei naar de huisarts geweest vanwege pijn rechts. Ik dacht aan nierstenen. Maar nu zou dat dus ook de verlate eisprong geweest kunnen zijn. Dan zou de innesteling kunnen kloppen. En dan zou ik nu 3wkn en een beetje zijn.

Hoe zouden jullie zoiets beredeneren??? Ik blijf er zooooo onzeker van.

In bijlage foto van de testen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      8
  2. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Bij mij was dit niet goed. Ik wil je niet bang maken, want misschien komt t wel goed.. maar mijn fertiliteitsarts zei dat het een miskraam zou zijn toen ik deze testen zo had.. ze verwachtte toen de bloeding na t weekend en ja hoor op maandag was er een bloeding. Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet denken.. was heel apart.

Ik hoop voor jou dat je zwanger bent en dat het dan dus korter is dan je dacht, dat daarom het HCG niveau laag is.

Succes!!!

3. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    ze worden trouwens wel steeds duidelijker ( als je testen op volgorde liggen)

4. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Hè wat vervelend!

De testen liggen inderdaad op volgorde. De bovenste is van gisteren. De rest van vandaag. Maar de blauwe strips komen uit een cb digital. Die mag je dus niet voor vol aan nemen.

Als mijn eisprong inderdaad de 13e was. Dan klopt het hcg niveau wel en ben ik er gewoon heel vroeg achter gekomen. Ik heb een zooitje 2v5 van de kruitvat meegenomen en dus maar elke 2 dagen kijken of de streep donkerder wordt. Meer kan ik niet doen denk ik. Het is er op of er onder....

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik zie de lijntjes echt wel. Misschien een late eisprong/innesteling.

6. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Dat dacht ik dus ook Nepthys. Ik verloor zondag wat rozig slijm (ik dacht dus dat ik ongesteld zou worden), maar daar bleef het bij. Misschien de innesteling?

7. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan heel goed; zolang het niet heel veel bloed was, kan het de innesteling geweest zijn.

Ik duim voor je.

8. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Ze worden nu al donkerder, dus hoop dat dat lekker doorzet en je straks een overduidelijke mag hebben!

Die van mij werden toen al snel lichter en dat is bij jou niet t geval dus ben hoopvol!

9. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    en mee eens, kan de innesteling zijn geweest!

10. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Dit zijn ze trouwens allemaal.

De bovenste van Etos. (Rond 17.00) Daar dacht ik wat op te zien. Die daaronder van de Dirx (rond 18.30)
    Daaronder gesloopte clear blue (vanochtend 8 uur)
    Daaronder 2v5 kruitvat ( rond 9.00)
    Daaronder 2v5 kruitvat ( rond 12.30, 2 uur na het bloedprikken)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,5 KB
      Weergaven:
      14
  11. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Lekker veel testen, haha!

Duidelijker en duidelijker! Spannend maar lijkt goed!

12. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Ja idd..., afwachten maar. 100% zekerheid heb je pas als je de persweeen achter de rug hebt is mijn ervaring. ;)

13. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Mijn testen waren in het begin ook altijd zo licht en toch echt 3 goede zwangerschappen! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan

14. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Ik vind het ook heel spannend allemaal. Zeker als je het traject dat we hebben gehad bekijkt. We hadden dit niet meer verwacht. We mochten er ook niet meer op hopen. Dat deden we dus ook niet meer.... Tot nu.

Gisteren was ik zelfs even boos. Waarom toen niet en nu wel? Je legt je er helemaal bij neer. Je sluit het af, je rouwt. Na dat alles ben je content met de samenstelling zoals hij na dat alles is. Met zijn 3tjes dus. Het is dus heel vreemd om, wanneer je volledig content aan de andere kant van de lijn staat, in eens met 180km p/u terug geworpen worden.

Mijn emoties gaan in ieder geval alle kanten op. En ik het verdorie net alle babyzooi weg gedaan.

15. pippeke

pippeke Niet meer actief

Oh zoetje! Wat f*king spannend! En zekers met jullie voorgeschiedenis!
    Ik hoop heel erg dat het 'gewoon' een laat ei was..!
    Ik hou je in de gaten!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat spannend. Vóór NOD is 18.3 niet heel gek nog. Maar op/na NOD ist echt te laag. Ik hoop voor je op een laat ei, en veel te vroege test.
    Dat het straks een gezonde zwangerschap blijkt te zijn. Een regelrecht wonder!

17. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

26 aug 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Brrrrr.... En bij elk krampje de nekharen overeind hebben staan....

18. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Zoetjes, ik duim voor een goede zwangerschap, voor jullie, dan kun je lekker alles opnieuw shoppen :).

Had even een klein stukje gelezen van je blog, wat ontzettend mooi geschreven. Je hoort wel vaker dat als je alle hoop hebt laten varen, en je volledig geaccepteerd heb, dat er dan een echt wonder gebeurt. Ik hoop het zo, maar testen zien er mooi uit.

Ook ik heb een dochter dmv icsi gekregen, wel meteen eerste poging raak, nu hopen wij ook op een brusje, de cryos zijn nu op, dus wordt weer nieuwe behandeling.

Ik blijf duimen voor je!

19. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Whaaaa Zoetjes!! :$ Ik zie die streep op de k2v5 echt gemakkelijk zonder turen en ik vind het verhaal van een eisprong op 13 mei heel aannemelijk klinken :D. Wat zou het toch mooi zijn als het nu ineens toch gelukt blijkt te zijn! Ik ga heel hard voor je duimen!!

20. icsiwonder

icsiwonder Actief lid

13 jan 2012
    233
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hadden we ook de meeste dingen al weggedaan.
    Je denkt mij overkomt dat niet maar het gebeurd echt vaker juist bij me mensen die het afgesloten hebben.
    Hoop voor jullie dat het net als bij ons goed mag blihven gaan en over 9 maanden een gezond kindje in jullie armen mogen houden
    houden

Deel Deze Pagina