Het is echt een jongen hoor! Hierbij een foto van mijn meisje! Vergelijk maar Op jouw foto zie ik echt een prachtig balzakje en een piepie
hoi ik zeg ook een jongn als je je echo bekijkt zie je duidelijk de aftekening van de balzak en zo een stokje erop heb 2 meiden en ziet er helemaal anders uit
Update: Heb vandaag een echo gehad, speciaal om nog 1 x naar t geslacht te kijken. Kleine liet niet veel zien.........dus ben nu nog verder van huis!! heb na deze ellende nu echt spijt te hebben gevraagd naar t geslacht!!! Wat moet ik nou met al die jongens kleding etc. Als ik naar de echos kijk van de 20 weken denk ik ook absoluut jongen maar de laatste twee echo ???? Hmmmmm Sorry wilde dit effe kwijt hier. Sanna
Hai hai! Jammer dat het niet duidelijk was, maar mag je niet nog een keer terug dan? Ik vind je foto's overduidelijk nog steeds. Ik ken echt geen enkel meisje met een balzakje en een piemeltje hoor Heb je nog nieuwe foto's?
Jammer, dat ze het niet konden zien tijdens de echo... is idd vervelend als je een meisje zou krijgen en je hebt alleen jongeskleertjes Krijg je nog een keer een echo?
nou bij de eerste foto zie ik duidelijk 3 streepjes hoor. bij foto nr 2 zeg ik navelstreng. ik ga voor meid.
waarom laat je het nu niet gewoon op je afkomen..... Ik snap dat het niet leuk is maar probeer er anders mee om te gaan en bekijk het van de grappigere kant want het is een bengeltje he Anders nog een echo doen?
Als je toch echt alleen voor de geslachtsbepaling gaat en ze zien dan het geslacht niet, dan mag je toch nog een keertje kostenloos terugkomen!
Hihi, grappig dit. Maar kan me voorstellen dat dit voor jou nu niet meer leuk is hoor.... Ik denk ook een jongen te zien. Denk toch echt dat die geweldig tactische echoscopiste het niet bij het juiste eind heeft, en dat het piemeltje verstopt zat of zo....alleen wel gek weer dat het op de laatste echo weer niet te zien was, zet me toch weer aan het twijfelen. Ik zou toch voor nog een echo gaan... Houd je ons op de hoogte?
Hoi dames Fontana denk je echt een meisje af te leiden van mn echos? Want ik zie dat nl ook zo. Ik vind t op zich echt niet erg maakt me niet uit, alleen zit ik met al die spulletjes in mn maag die waren niet gratis begrijp je. Ik ga volgende week weer terug voor nog een poging. Anders zet ik alles hier te koop en ga weer neutrale kleertjes etc. aanschaffen. Maar ik hou jullie zeker wel op de hoogte ok. Dikke kus
Ik kan van deze echo's niks bakken hoor. ik heb ze op 400% ingezoomd maar wat er bij die pijltjes moet zitten?! geen idee. ik zie geen geslacht.
Wat een pestkop is jouw ukje nu al Maar ik weet zeker dat als jij alle jongensspulletjes terugbrengt omdat je zo onverwachts toch een meid hebt gekregen dat geen winkel er problemen mee heeft.. tenzij je alles al gewassen hebt? Ik vroeg t er altijd bij voor de zekerheid al was t bij ons heel snel heel duidelijk.. en elke winkel zei eigenlijk dat dat natuurlijk een uitzondering is en dat t dan gewoon terugkon!
oh en ik vind het heel erg moeilijk.. ik zou aan mn VK gewoon uitleggen wat er gebeurt is en benadrukken hoeveel stress je erom hebt en dan hopen dat zij even wilt kijken voor je.. zouden ze hier iig zeker wel doen Ik zie namelijk waarom mensen beide geslachten zouden kunnen zien.. op de eerste foto ligt het eraan hoe je kindje ligt. zitten de billen op t zuiden van de foto, en kijkt het dus richting noorden van de foto dan kan het een piemeltje zijn. Liggen de billen op t oosten van de foto en kijkt t dus naar t westen dan zie ik ook duidelijk 3 streepjes die normaal meisje zouden betekenen! dan is t uitsteeksel bij het pijltje een navelstreng.. en eerlijk gezegd als ik naar mn duidelijke piemelfoto's kijk neig ik daar toch ook wel een beetje naar.. of hij heeft een flink grote piem?! Bij de tweede foto vind ik het ook heel moeilijk. schaamlipjes zijn erg opgezwollen dus dat zou best kunnen en dan is t stipje idd iets dat hoger zit, een navelstreng bijv. Maar het kan ook idd dat het een balzakje is met een piem. ik vind t daarvoor alleen best wel ver uit elkaar staan en wat "groot" als ik het vergelijk met de foto's van onze kleine vent.. Maarja de houding van een kindje kan een hoop doen! Dus ik zou echt voor nog een echo gaan want zenuwen of stress of twijfels zijn ook niet goed.. dus of gratis terug naar de laatste geslachtsbepaling, of even vissen bij je VK. want dit is wel heel lastig voor je zeg!
Schaamlipjes kunnen wel gezwollen zijn maar zitten bij n meisje echt niet zo ver van het lichaampje af
nee hoor ts een meisje ziet er zoooo anders uit! Dan zie je echt streepjes van de schaamlipjes ik vindt dat je bij jouw`n echo`s duidelijk een balzak ziet en een piemeltje...