Ik zie ook duidelijk een jochie erin hoor. Toevallig heb ik net mijn 21 weken echo-foto van ons meisje geplaatst in een ander topic, die er heel anders uitziet, daar zie je duidelijk 3 streepjes. Kijk maar eens.
Hello, Ik heb vandaag weer een echo gehad met 34.2 weken. Daarop zag de echoscpst dat het toch weleens een jongentje is. Ik heb mn twijfels om dat hij niet overtuigend over kwam, wie hheeft dit ook een meegemaakt? PS ik zal vanavond de echo foto plaatsen ok.
nou hoe vaak hebben ze nu gezegd dat het een jongen is? Ik zou het toch maar eens gaan geloven nu hahahaha
Hi, je hebt echt wel een heel eigenwijs kindje daar binnen zitten.. Volgens mij heb je dan nu 5 echo's gehad toch? 3 waarbij het een jongen was, 1 waarbij het een meisje was, en 1 waarbij ze het niet goed konden zien. Hier op deze topic denken de meeste er toch echt wel een jongetje in te zien. Als je het zo aan mij vraagt, hoeven die kleertjes helemaal niet terug..
Ik denk ook dat het een jongentje is. Ik heb de foto's met die van m'n dochtertje vergeleken maar dat is echt heel anders. Ook zie ik nergens iets "groots" uitsteken op haar foto's. Schaamlipjes herken je vaak direct wel.. Volgens mij zijn het echt balzakjes op die 1e foto hoor want schaamlipjes zijn toch nooit zo breed? Meer lang en echt 3 streepjes..
ik denk dat je er echt wel vanuit kan gaan dat je een jochie krijgt hoor lekker van je laatste weken zwangerschap genieten!
Als ik jou was zou ik gewoon nu naar het ziekenhuis/centrum bellen en mijn verhaal uitleggen. Zou gewoon een gratis echo eisen van hun van een andere echoscopist om te kijken wat deze zegt. Jij gaat dure aankopen doen en dan brengt zo'n persoon je helemaal van de wijs, vind ik niet echt kunnen.
Was je trouwens weer bij diezelfde echoscopist geweest? Dat lijk ik namelijk op te kunnen maken uit je bericht. Ik zou zelf namelijk liever naar iemand gaan die nog niet eerder zijn/haar oordeel heeft gegeven zodat deze niet bevooroordeeld is.
Een gratis echo eisen??? Het gaat toch niet om het geslacht? Blijft een luxe dat ze daarnaar kijken. Ik snap je twijfels want ik heb het vorige zwangerschap ook meegemaakt, maar je moet het op een gegeven moment ook loslaten hoor.....