heey meiden gister heb ik een 3d echo gehad van mijn kindje de echopiste zei dat het absoluut een jongen was geen twijfel over mogelijk vinden jullie dat ook?
Ik zie ook een piemeltje! En als de echoscopiste zegt dat er geen twijfel mogelijk is, dan zou ik het toch echt geloven Jongens zijn zo leuk, gefeliciteerd!
waar kijk ik naar ? meid als een echoscopist het 100% zeker weet ga er dan maar van uit. maar ik ben nu wel benieuwd hoe ik naar de foto moet kijken?
waar moet ik zoeken naar een mannelijk dingetje op de foto?? Maar heb vertrouwen het zijn prof's mag ik aannemen!
Dit is echt een heel duidelijke, 200% zeker een jongen. Het zijn twee beentjes omhoog met links boven het woord jongen een bazakje met piemeltje.
Ik moest ook even zoeken maar ik zie duidelijk een piemeltje! das echt een knul inderdaad! Oh en voor de zoekers, hier zie ik een balzakje met piemeltje als ik me niet vergis Bekijk bijlage 158702
@ lottie jij hebt het idd wel vanaf begin af aan gezegd zelfs toen mijn eigen vk met 17 weken echo tog voor een meid ging aan de hand van dat zelfde filmpje zag jij er tog een jongen in.. knap hoor