pijn boven bot van rechterheup

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Liz01, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz01

Liz01 Actief lid

26 sep 2008
    167
    0
    0
    Drenthe
    Sinds een aantal dagen heb ik steeds terugkerende pijn net boven het bot van mijn rechterheup. Het doet geen vreselijke pijn, meer erg lastig, je kunt het wat vergelijken met steken in je zij als je te hard gelopen hebt. Het zit echt behoorlijk ver, bijna op mijn rug zeg maar. Als ik erop druk, doet het iets zeer.

Heeft u enig idee wat daar zit aan organen e.d.? Of zijn dat nou die beruchte 'bandenpijnen'? Heel af en toe heb ik het namelijk ook aan de andere zijkant. Toch lijkt me dat sterk, aangezien ik pas 6 weken zwanger ben.....

Alvast bedankt,

Liz01

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi liz,

Het klinkt inderdaad niet als of het van de zwangerschap komt. Wat je wel even zou kunnen laten doen is je urine na kijken op een blaasontsteking deze kan symptoomloos verlopen in de zwangerschap en je bent er nu vatbaarder voor. Een niet behandelde blaasontsteking kan oplopen naar je nieren. En daar geef je toch wat pijn aan. Evt bij erger worden of het krijgen van koorts naar de huisarts.

Imke

3. Liz01

Liz01 Actief lid

26 sep 2008
    167
    0
    0
    Drenthe
    Dank voor je antwoord.

Ik heb het gevoel dat het soms ook meer opspeelt als ik net heb gegeten (met name vet eten).

Ik denk dat ik idd volgende week even een plasje bij de huisarts breng om te checken.

groetjes Liz01

Deel Deze Pagina