Moest voor de 28 weken controlle naar de gyn, bloeddruk prachtig.. Ging ze mn buik voelen en meten. Blijkt dat ik een erg kleine buik heb. (Qua groei op 24 weken, met 20 weken liep deze voor) ze proppen me er nu tussen voor een extra groeiecho. Hoop dat alles goed is. Kreeg gelijk de zenuwen😑 Mn zoontje is geboren als dysmatuurtje met 39.3.
Mijn buik zou te groot zijn.. en wat blijkt... niks aan het handje. Muis doet t super goed en lag precies op schema probeer niet te stressen.. mocht jullie kindje toch ietsjes kleiner zijn dan zijn ze er iig optijd bij en krijg je extra controle.. komt helemaal goed
Bedankt voor je reactie, uitslag inmiddels gekregen. Het buigt iets af. Ze zit nu tussen de midden en onderlijn en een aantal metingen op de onderlijn. Ik moet over 2 weken weer terug en krijg dan een extra groeiecho om de groei te volgen. Ik verwacht ook niet dat we nu een 8 ponder zouden krijgen haha, ons zoontje was met 39.3 maar 47cm & 2695 gr.
Ooh fijn dat je de uitslag hebt! Misschien moet ze haar groeidspurt nog krijgen En je hebt idd al ervaring met je zoontje dus nu ook waarschijnlijk geen 5 kg baby haha. Veel succes ermee