wanneer eisprong na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door HVN2013, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hallo allemaal,
    Nou ik ben vandaag naar de verloskundige geweest.
    Nou ik heb goed en slecht nieuws.

Slecht nieuws, ze zag niks meer in mijn baarmoeder te zitten dus het is bijna zeker een miskraam geweest. Er was een heel klein kansje dat er wel iets zat maar dan zou ik korter zwanger zijn als ik dacht. want dan zou er nog niks te zien zijn op de echo.

Goed nieuws, maar baarmoeder was helemaal schoon en zag er goed uit dus ik hoef in ieder geval niet gecurreteerd te worden ofzo. Ze hebben voor de zekerheid bloed geprikt en ik krijg maandag de uitslag en zo gaan ze kijken of ik nog HCG in mijn bloed heb. Dit doen ze over 2 weken weer en dan weet ik zeker of ik een miskraam heb gehad of niet want of het hcg heb ik niet meer in mijn bloed zitten, of het word meer.
    Wat ik ook fijn vond is dat ze zei, als ik niet meer bloed mogen mijn vriend en ik meteen weer klussen als we dat emotioneel aankunnen. En nou maar hopen dat het snel weer raak zal zijn.

Nou is mijn vraag aan jullie, weten jullie nu wanneer mijn eisprong ongeveer is:
    Ik heb eind vorige week ergens een miskraam gehad. Ik had vanaf maandag bloedingen en dit zijn nu zo goed als gestopt. Moet ik het nu mijn bloedingen gewoon beschouwen als mijn menstruatie en dan is dus 14 dagen later als maandag mijn eisprong? of is dit helemaal niks anders naar het hebben van een miskraam.

Alvast bedankt dames

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is heel verschillend. Bij mij was het direct 14 dagen na currettage, maar bij sommige duurt het echt een tijdje voordat de boel op regel is zeg maar. Sterkte met verwerken.

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Allereerst sterkte met het verwerken!

Je ei kan over 2 weken, over 3 weken, over 4 weken etc etc komen. Dat is bij iedereen na een miskraam anders. Het ligt eraan wanneer je lichaam weer klaar is voor een nieuwe cyclus.
    De enige manier om daar achter te komen is temperaturen!

Succes!

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

oke, dan gaan mijn vriend en ik gewoon om de dag klussen denk ik en dan hopen we dat het goed komt...

ik ben al terug gebeld door de verloskundige en er zat al bijna geen HCG meer in mijn bloed (waarde was 2 ?). Dat is wel prettig want de verloskundige zei ook dat het betekend dat ik alles al kwijt ben van binnen, maar dit hadden we ook al op de echo gezien.

Vooral nu ik weet dat er alles uit is gaan mijn vriend en ik een 2de poging wagen. En nu mar hopen dat we snel weer zwanger zijn...

Nou dank je wel dames !!!

Deel Deze Pagina