Net de huisarts toch maar even gebeld. Ik heb namelijk nog een erg trekkerig gevoel rechts. Misschien toch nog door om te kijken of ik een bbz heb weer. Links is alles al weg 😢
Ik vind het er wel uitzien als een miskraam, maar je weet het pas zeker dior te voelen. Een stolsel knijp je zo fijn, weefsel niet.
Huisarts heeft me vanmiddag toch doorgestuurd naar de gynaecoloog. Daar weer hcg geprikt en die was verdubbeld ten aanzien van vrijdag. Klopt wel als ik het gister pas verloren heb. Het weefsel op mijn foto was idd het vruchtje. Gynaecologisch was er niks te vinden. Wel zag ze dat mijn dikke darm vol zit met ontlasting. Dus daar moet ik de huisarts voor bellen. Ik zei een tweeling dan? Ze zegt dan vind ik je hcg nog te laag. Dus dat was het dan... Volgende week nog hcg prikken en telefonische afspraak.
Nou... weer een boel nieuwe info te verwerken dus. Ik vermoed dat je nu vooral hoopt op een vlot dalend HCG. Sterkte nog en ik hoop dat je snel weer verder kan. Wel een geruststellende gedachte dat er geen gedoe is in je eierstok/eileider.
Ja hoop dat de hcg daalt, maar ook niet. Stom dat ik nog hoop heb op een tweeling? Wel raar dat ze vrijdag geen zwangerschap hebben gezien. Was toch een cm, het vruchtje. Morgen maar weer eens werken.