5 wkn en 1 dag.... bloeding

Discussie in 'Miskraam' gestart door anoniempje2014, 19 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempje2014

anoniempje2014 Actief lid

10 feb 2014
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 5wkn en 1 dag zwanger. Gisterenmorgen had ik uit het niets ineens bloed tijdens het afvegen van mijn urine. En deed bleef een tijdje doorgaan. Niet veel maar het was er. Vanmorgen had ik het weer met krampen en steken in mijn linker eierstok. heb de verloskundige gebeld en mijn verhaal gedaan en ze zegt dat het niet goed is. Ik hoop zo dat ze het fout hebben. Donderdag krijg ik dan uiteindelijk een echo.

Iemand dit ook gehad? En was het dan foute boel of zijn er ook positieve verhalen?

2. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Voor sommigen liep dit goed af voor anderen niet.

Bij mij was het foute boel.

3. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik heb al sinds zaterdag bloedverlies alsof ik ongesteld ben. Geen krampen of buikpijn. Vrijdag mag ik voor een echo. Ik ben nu 5 weken en 5 dagen

4. Binkie81

Binkie81 Actief lid

14 jul 2014
    142
    1
    18
    Haarlem
    Verlies je ook stolsels? Ik heb helaas 2 weken geleden ook een miskraam gehad met 5 weken en 1 dag....hopelijk gaat het bij jou wel goed!

5. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Het kan 2 kanten op gaan. Je hoeft geen stolsels te verliezen om toch een mk te hebben.. Maar bloedverlies wil zeker niet zeggen dat je een mk hebt. Enige wat je nu kan doen helaas is afwachten.

6. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Dat is wel heel lastig te zeggen, ik vind het ook wel raar dat je vk zegt dat het foute boel is aan de hand van alleen jou verhaal per telefoon.
    Lijkt mij dat een echo meer duidelijkheid geeft.

Ik ken ook genoeg verhalen van vrouwen die bloedverlies hadden en krampen en die gewoon een goede zw hebben gehad, maar het kan natuurlijk ook foute boel zijn.

Ik zou nog niets uitsluiten totdat je vrijdag een echo hebt

7. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik heb ook van 5 tot 9 weken bloedverlies gehad en zelfs af en toe dat het er echt uit stroomde.. ik was ook zo bang..bleek eeb hematoom te zijn niet ernstig en morgen 12 weekjes alweer.. dus het kan indd alle kanten opgaan maar zolang je geen hele krampen krijgt zou ik gewoon hoop blijven houden. Sterkte meid succes!

8. Elianne92

Elianne92 Actief lid

29 aug 2015
    136
    1
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte! Je weet het over een paar dagen!

9. Nerotje

Nerotje Actief lid

20 okt 2015
    193
    37
    28
    Ik heb helaas 3 weken geleden een mk gehad met 6 weken. Ik had maar 3 dagen bloeding en tegen mij werd gezegd dat je 50/50 kans heb. Bij mij dus helaas geen goede afloop. Ik heb daarna geen bloeding meer gehad kan dus erg snel gaan, echo liet zien dat alles al weg was.
    Verschrikkelijk om zo in de twijfels te zitten.
    Heel veel sterkte de komende dagen

10. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.154
    3.184
    113
    Meid ik hoop voor je dat het goed gaat! Misschien een kleine opsteker (in het kort); ik heb 2 miskramen gehad en bij beide geen bloedverlies voor een slechte echo. Mijn derde zwangerschap rond de 6wk hele erge bloedingen. Helderrood. 3dagen erna bij de gynaecoloog (liep daar onder controle en de afspraak stond al) al verteld dat het fout was doordat ik al 3 dagen bloedde. Echo.. kloppend hartje! En uiteindelijk.. zie banner!

Deel Deze Pagina