Zit er een beetje doorheen vandaag. Vorige maand was onze 5e IUI. We zijn zwanger geworden, al waren de testen in het begin niet echt overtuigend. Met 6 weken kreeg ik een echo. Wat er te zien was was een kleine vruchtzak van 5 weken groot. Er was nog geen vruchtje te zien. Een week achterstand dus. Ook had ik wat oud bloedverlies, maar daar hoefde ik me van het ziekenhuis niet gelijk druk over te maken. Vandaag (7 weken) weer een echo. Er was een vruchtje te zien!!! En een kloppend hartje!!! De vreugde was van korte duur. De vruchtzak zag er niet goed uit. Niet mooi omlijnd, was rafelig en troebel (zeg ik zo even met mijn leken-verstand). Er werd geschat dat dit er uit zou moeten zien als een zwangerschap van 6 weken (dus weer dezelfde week achterstand), maar het zag er zo raar uit dat ze het niet op kon meten. De gyn werd er niet al te enthousiast van en heeft ons een kans van 25% gegeven dat dit goed zal gaan. Wie herkent dit (of wil gewoon even reageren op mijn verhaal)?
ik herken het (nog?) niet , maar wil je wel een hele dikke knuff geven. ik zit momenteel ook in spanning vanwege bloedverlies, maar moet nog op de echo wachten. Dikke knuff nogmaals, ennuh als je 25% kans hebt op de jackpot ben je ook positief he???
Taliaa, dank voor je reactie. Dat probeer ik me ook voor ogen te houden: als iemand me zou zeggen dat ik 25% kans had op een miljoen in de staatsloterij, dan zou ik vandaag nog loten kopen!!! Maar ja, als je al 2 jaar bezig bent en je hebt als vooruitzicht dat als het mis gaat je 2 maanden niet verder mag met de behandeling (beleid van ziekenhuis) dan is het toch wel erg spannend...
Ik heb hier ook geen ervaring mee, maar hoop dat het goed gaat. Blijf er nog in geloven, je hebt tenslotte een kans van 25 % dat het wel goed zit.... Sterkte meis...
Hai Merah, Stel nou dat je een week achterloopt, door late bevruchting/innesteling oid. Dan kan ik je alleen meegeven dat echo's rond de 6 weken heel moeilijk en onbetrouwbaar zijn, als de termijn geschat moet worden. Daar heb ik ook zelf mee te maken gehad doordat ik een vroege echo had en het vruchtje veel te klein zou zijn. Wanneer heb je weer een echo? Sterkte meid, je moet de natuur zijn gang laten gaan, het kindje moet zelf goed gaan groeien als het er sterk genoeg voor is. We duimen voor je! Babel
Sterkte Merah met deze onzekerheid Ik hoop zo dat jullie kindje die 25% wordt en gewoon door knokt. Dat gun ik jullie van harte. Wanneer hebben jullie weer een echo? Dikke knuf.
Jee wat een naar bericht... Na 2 jaar eindelijk gelukt, ben je helemaal blij dat je een kloppend hartje ziet en dan krijg je dit nieuws Ik hoop voor je dat je bij de 25% zit! Heel veel sterkte met het wachten!
Vrijdag weer een echo gehad (bloedverlies). Ons smurfje leeft nog steeds. Deze keer (andere dame) waren ze iets positiever. Op de echo is niets te zien dat zou kunnen wijzen op bloed in de baarmoeder. Inmiddels lijk ik echter wel ongesteld, ook buikpijn. Ik vrees dus toch het ergste...
He wat een onzekerheid steeds... Heb je een goede echo gehad en dan heb je nu weer bloedverlies Bloed je erg veel, omdat je zegt dat het wel een ongesteldheid lijkt? Kun je niet nog een echo krijgen?? Sterkte meid!
Merah, meid, wat verdrietig. Heb je veel pijn gehad? Heb je het vruchtje nog gezien? Wat naar ook dat het kort tevoren het nog wel leefde, en je denk ik wel iets meer hoop had toen. Sterkte! Babel