Wat het precies is is zo moeilijk te zeggen. het kan een mk zijn maar even goed baarmoederslijmvlies...omdat je geen test hebt gedaan blijft het gissen, maar kan me voorstellen dat je het wil weten...ik wil je iig sterkte wensen.
Het propje heb ik weggespoeld, dus kan het niet aan een vk laten zien Dit kwam dinsdag eruit.. De huisarts heeft mij niet geadviseerd om het aan een vk te laten zien:x Had ik maar eerder een forum geopend, dan kon ik jullie advies opvolgen.. Aan een huisarts heb ik ook weinig aan!! Dit is mij de eerste keer overkomen dus wist eigenlijk niet wat ik hiermee moest Nu zit ik in een onzekerheid, echt niet leuk!
Oh wat balen zeg Tis dus ook nog eens bijna een week geleden... grote kans dat je testje dan al negatief is, maar je weet maar nooit. Jammer dat de huisarts geen bloedtest wilde doen om het te bevestigen ook.. Sterkte meid!!
ohh jammer!!! rare huisarts..maar goed ik denk wel dat het een MK was..maar kan me voorstellen dat je oncker zal blijven..wat vervelend!! Sterkte....
Ik heb net gebeld met de verloskundige, ze zei dat zij hier ook niets mee doen.. Zij gaf aan dat zij het alleen onderzoeken als ze zeker weten dat iemand zwanger is . Bij mij is dat niet het geval Ze gaf wel aan dat het mogelijk een miskraam is geweest, maar zekerheid heb ik dus niet.. Ik kan nu een beetje zekerheid krijgen van mensen die het propje herkennen..
Doe nou gewoon even een zwangerschapstest. Ik snap dat je er wellicht wat tegenop ziet, maar het geeft wel een beetje houvast in dit geval. Vervelend zeg, dat niemand je wil ontvangen om eens even verder te kijken.
Dat kan hier Stel je vraag aan de verloskundige - Zwangerschapspagina En je post dan net zoals je hier gedaan hebt
Heb een site voor je gevonden waar ze een aantal afbeeldingen laten zien .. Het lijkt er wel op dat je een miskraam hebt gehad Hoop dat je duidelijkheid kunt krijgen voor jezelf !! What Does A Miscarriage Look Like At 5 Weeks Pictures 4 : Mi... - Polyvore
Dank jullie wel!! Heb mijn vraag gesteld aan een vk, nu wachten op een reactie.. Ben erg beniewd!! @ Sweetangel28: dank je wel.. Klopt, het lijkt er wel op..
ben bang van wel heb ook een miskraam gehad en bij mij zag het er ook zo uit nog iets groter dat hoorde er allemaal bij zei de VK word door je lichaam afgestoten.sterkte