Hey dames, ik heb 20 juni mijn 1e miskraam gehad en nu ben ik die avond ook alles verloren Nou vraag ik mij af vanaf wanneer ik moet beginnen te tellen voor mijn nieuwe cyclus. Is dat vanaf woensdag of moet ik gewoon als het bloeden gestopt is om de dag gemeenschap hebben om snel weer zwanger te worden? wie weet dit? groetjes Liesje
Als eerste meid.. heel veel sterkte.. Ik weet jammer genoeg precies hoe je je voelt.. De dag van je miskraam is volgens mij ook de eerste dag van je cyclus.. tenminste.. dat meen ik.. Ze zeggen dat je het beste om de dag kunt klussen. Dan kun je je eisprong namelijk niet missen. Hier verschillen volgens mij de meningen ook erg over.
ik zou een menstruatie afwachten en dan weer gaan tellen... Waarom niet eerst even de tijd nemen om er van bij te komen en te laten bezinken?
Als eerste veel sterkte. De eerste dag van je miskraam is ook de eerste dag van je nieuwe cyclus. Je moet doen wat jou goed lijkt. Je kan meteen beginnen, maar je kan ook een cyclus afwachten. Ik was meteen weer zwanger na mijn eerste miskraam. Na mijn tweede miskraam heb ik paar maanden gewacht. Psychisch maakte het voor mij geen verschil.
Ik had deze vraag ook gesteld op dit forum... aangezien ik 3 dagen gevloeid heb alvorens de effectieve MK. Maar ik heb mijn eisprong gevoeld 4 weken na mijn MK, dus vermoed ik binnenkort ongi te zijn. Dan begint ronde 1. Voor mij was het psychologisch moeilijk om onmiddellijk weer te gaan klussen maar dat ligt uiteraard bij iedereen anders. Sterkte en veel succes!