Is dit een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lila, 23 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lila

Lila Niet meer actief

Vond net een 'klompje' op mn tampon..? Is dit een miskraam? Ik kan een foto bijvoegen maar ik weet niet of dat wel gepast is...Zou nu 4 weken zijn

Help me :(

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Heb je een zwangerschapstest gedaan of moest je ongesteld worden? Vraag me namelijk af waarom je een tampon draagt.

3. Lila

Lila Niet meer actief

Ik dacht dat ik gewoon mn maandstonden had... Ook test gedaan daarnet,was negatief

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Je zou 4 weken zijn, maar je dacht dat je je maandstonden had? Ik snap um niet :(

Je had al wel een positieve test gehad?

5. Smnee

Smnee Niet meer actief

Bij een negatieve test ben je niet zwanger en heb je dus ook geen miskraam.

6. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    ik begrijp volgens mij de vraag niet zo goed. Want als je denkt dat je zwanger bent dan gebruik je toch geen tampon? dacht je dat omdat je een test gedaan had of omdat je dat klompje op je tampon zag?

7. Lila

Lila Niet meer actief

Als ik ervan uitga dat dit een miskraam is dan zou ik 4 weken geweest zijn dat bedoel ik :) & klinkt logisch... Vraag me af wat dit dan in godsnaam is ...

8. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Kan van alles zijn. oud bloed of wat slijm met bloed erom heen etc.

9. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

wat een vraag... als je test niet positief is is het ook geen miskraam elke menstruatie is anders!

soms komen er hier dingen voor bij........ dat het volgens mij heel pijnlek is voor mensen die echt een miskraam gehad hebben om het door te lezen!!

10. Lila

Lila Niet meer actief

Sorry als ik mensen kwets of dom klink...was niet mijn bedoeling... Ik heb gewoon geen idee wat ik hiervan moet denken... Sorry

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Als je negatief test zal het geen miskraam zijn, maar snap dat je geschrokken bent. Het kan ook een stolseltje zijn en soms verliezen mensen ook zomaar ineens een stukje weefsel.

12. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik denk dat het gewoon een stolsel baarmoederslijmvlies is geweest. Dat wordt gedurende je cyclus opgebouwd en komt tijdens je menstruatie naar buiten. Soms heb je weinig stolsels, soms kun je best veel en grote hebben. Dat is heel normaal en heeft niks met een miskraam te maken.

Stel dat het wel een miskraam was geweest, dan had je nog geen "klomp" verloren. Want bij een zwangerschap van vier weken is er nog helemaal geen vruchtje. Ook dan is er alleen nog maar verdikt baarmoederslijmvlies, net zoals je dat tussen je je eisprong en menstruatie hebt. Met het blote oog zul je daar dus weinig van terug vinden.

13. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Als ik het goed begrijp heb je geen test gedaan (van tevoren) en ben je nu gewoon opnieuw ongesteld? Lijkt me logisch na weer 4 weken. Een miskraam gaat meestal gepaard met veel kramp en pijn en meer dan 1 klompje of stolsel van wat ik begrepen heb. Vraag me af waarom je deze conclusie trekt..

Je zwangerschapstest was negatief, ik ben geen arts maar kan vrijwel zeker bevestigen dat je geen miskraam hebt gehad en ik wens het je ook niet toe!

14. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Nee, een klompje weefsel is geen miskraam. Iedereen verliest wel eens stukjes weefsel, dat is gewoon het baarmoederslijm en hoort erbij. Het verbaast me eerlijk gezegd een beetje dat je dit nooit eerder hebt gezien (of gehoord).

15. Lila

Lila Niet meer actief

Dankjewel voor de reacties! Heb ook al eens zo'n stukje weefsel verloren en zag er toen anders uit (toen leek het een stukje kipfilet ofzo en nu meer doorzichtig met rode randen), was toen ook flink geschrokken! maar als ik logisch nadenk zal het weer dat zijn nu :) Mijn post was misschien even een paniek reactie zonder na te denken, Heel erg bedankt voor de geruststellingen! Sorry als ik dom klonk ofzo maar ik was zo geschokken... Achja het vrouwenlichaam, het is nogal wat... Sorry!

Deel Deze Pagina