Hallo allemaal, Drie weken geleden heb ik een curettage gehad. In de eerste week licht bloedverlies gehad, daarna niet meer. Nu heb ik plots veel bloedverlies. Om het uur een vol mv. In het ziekenhuis vertelden ze dat de eerste menstruatie pas na 6 wkn op gang kwam. Kan het ook eerder zijn? Ik heb een HCG test gedaan en deze was negatief. Kan het zijn dat alle hormonen al uit mijn lichaam zijn en dat dit gewoon de eerste menstruatie is? Ik heb de dag ervoor voor t eerst weer wijn gedronken (twee glazen) kan dit er mee te maken hebben? Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt?
Ik was 30 dagen na curretage ook al weer ongesteld. Maar mijn hcg was ook snel gedaald bleek uit bloedtesten. En dan reset je lig sneller. Dus t kan zeker! Hou jezelf beetje in de gaten want per uur 1mv is best veel. Heb je controle al gehad want kan ook nabloeding zijn. Bij niet vertrouwen gewoon ff met vk of ZH bellen!
bij mij is het nu een maand geleden en werd na 30 dagen weer ongesteld. ik had gisteren dag 2 van de cyclus ook veel bloedverlies, meer dan normaal bij een menstruatie. Nu lijkt het al wat rustiger. Ik denk dat het best je eerste menstruatie weer kan zijn hoorn is je lichaam miss wat sneller hersteld!
Hoi Meiden, bedankt voor jullie reactie! Ik heb zojuist het ZKH gebeld. Er werd gezegd dat het geen menstruatie kon zijn ??? en dat onregelmatig bloedverlies erbij hoort. Ik voelde me nogal afgescheept aan de lijn. Ik kreeg helemaal niet de tijd om een volgende vraag te stellen namelijk dat het wel erg veel bloedverlies is. Er werd mij een fijne Pasen gewenst en opgehangen. En bedankt ! Ik ga er maar vanuit dat het dan een nabloeding is o.i.d. Gelukkig heb ik a.s. vrijdag een nacontrole. De (vrouwelijke) gynacoloog neemt mijn vragen én gemoedstoestand tenminste wel serieus
Wat raar... 3 weken geleden cytotec genomen en.een paar dagen later het vruchtje verloren. Afgelopen woensdag was dat precies 2 weken geleden en had ik nacontrole. Alles schoon en mijn baarmoederslijmvlies begon alweer dikker te worden. Vanaf vrijdag verlies ik bloed. Mij vertelden ze dat dit heel vaak voorkomt en geen reden tot zorgen is. Soort van menstruatie vertelde ze me. (hoezo soort van?! Maargoed.).
Ik werd 28 dagen na mijn curettage weer ongesteld, dit is ook ongeveer de normale lengte van mijn cyclus. Na 2 weken was het hcg uit mijn bloed, dit wist ik dmv zwangerschapstesten. Het hoeft dus echt geen 6 weken te duren. Wat hebben ze je rot behandeld, ongeacht of het wel of niet kan, ze kunnen je op z'n minst gewoon te woord staan. Ga je nog terugbellen? Want ik liet me niet zo behandelen...
Ik werd ook na 31 dagen weer ongesteld gewoon zoals t was daarvoor. Alleen heb ik na de curettage wel lang nog gebloed
Emmanuel, bij mij zeiden ze ook eerst nabloeding maar was paar dagen, met passende buikpijn en maand later weer gewoon volgens oude ritme ongesteld dus geloof niet in tussenbloedibg. 2 vriendinnen van mij hadden ongeveer t zelfde!
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik denk zelf echt dat ik ongesteld ben hoor. Ik denk niet dat het een nabloeding is, dan had ik dat toch wel in de eerste twee weken gehad? Ik maak me verder geen zorgen, aangezien ik volgende week ook gewoon een nacontrole heb. Ik hoop gewoon dat alles goed gaat, maar vervelend is het wel dat je met vragen amper ergens terecht kunt. Ik vind de informatie na een curettage ook wel erg slecht. Fijn dat ik hier wel terecht kan!
hier 4 dec curetage gehad met nog een week bloedverlies en op 1 jan. (happy new year) weer ongesteld. dus kan gewoon hoor.
Hallo allemaal, Ik heb afgelopen di de nacontrole gehad. De vrouwelijke gyn vertelde dat het heel goed mogelijk is dat je 3 wkn na een miskraam menstrueert. En bij mij was dat het geval! Ze zag op de echo gewoon dat er een eisprong op komst was! Heel bijzonder. Eindelijk weer goed nieuws na zoveel weken verdriet en onzekerheid. De curettage was dus verder goed gegaan. Ook was het zwangerschapsweefsel onderzocht. Dit blijken ze standaard te doen na een curettage. Er werd geen oorzaak gevonden, wat op zich positief is, maar toch vraag ik mij af waarom het dan fout is gegaan. Misschien moet ik hier niet te lang bij stilstaan... Ik hoop dat ik dit nu echt achter mij kan laten!