2,5 week na miskraam bloedverlies, eisprong /ongesteld?

Discussie in 'Miskraam' gestart door em3, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. em3

em3 Actief lid

25 feb 2014
    380
    3
    18
    NULL
    NULL
    2,5 halve week heb ik een miskraam gehad. Woensdag heb ik een echo gehad en alles wat schoon. Vandaag in de ikea op de wc (uiteraard weer op zo'n plaats) had ik ineens veel bloed met weefsel/stolsels. Op de echo was wel te zien dat mijn baarmoederslijmvlies weer dikker werd zei de arts. Ben ik al ongesteld? Eisprong? Snap er niks van.

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Misschien was je baarmoeder slijmvlies niet dikker aan het worden, maar was het nog dikker. Een menstruatie is wel erg snel om dat nu al te hebben. Ik denk dat het toch nog wat resten zijn die eruit zijn gekomen.

3. Amanda28

Amanda28 Lid

19 apr 2014
    60
    1
    8
    Ik heb 1 week na mijn laatste bloeding van mijn miskraam 4 dagen gewoon wat normaal een menstruatie voor mij is gehad. Dit is wel erg vorig maar het zou zo maar kunnen omdat ik gewoon ongesteld ben geworden op mijn normale cyclus toen in ik zwanger was. Zou het kunnen dat my cyclus gewoon al die tijd is door gegaan tijden mijn zwangerschap (5 a6 weken) want dan klopt het de week na mijn miskraam moest ik ook ongesteld worden en 2 weken later na de ongesteldheid dat ik reken als ongesteldheid een OVtest gedaan die was positief (de vrijdag daarvoor negatief) als ik nu dan ga rekenen ben ik 1 week overtijd zaterdag test negatief morgen overnieuw proberen. Ik heb al wel heel de week krampjes, misselijk en moe :'s het is bij mij zo ie zo allemaal raar gelopen kan niks vinden van mensen die in dezelfde situatie zit als ik

Deel Deze Pagina