Is dit een miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door OnsEersteWOnder, 1 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OnsEersteWOnder

26 mrt 2016
    12
    0
    0
    Verzorgende IG
    Dag,
    Ik had al eens eerder een berichtje geplaatst.. Maar die is volgens mij verdwenen..

Ik zit in onzekerheid en de vk is altijd nog positief..
    Het is namelijk zo dat ik bijna 6 weken zwanger ben, en had al af en toe een keer na het plassen een veegje bloed aan het papier zitten. Niets in de inlegger..
    Dinsdag op woensdag nacht zeurende lage rugpijn die uitstraalde naar mijn liezen en bovebbenen, en wat lichte menstruatiekrampjes.
    De nacht goed doorgekomen en geen bloedverlies gehad. Smorgens ga ik naar het toilet en zie ik na het plassen een plonsje bloed met een stukje weefsel / stolsel erin.. Echter ng steeds geen pijn en matig bloedverlies. Het bloed was donkerrood van kleur. Vanaf dat moment geen buikpijn gehad, wel bloedverlies maar prima op te vangen met een inlegger.

Contact gehad met mijn vk , die gaf aan zoals k alles omschreef t zeer waarsch geen miskraam is geweest, ik heb mijn foto aan haar toegestuurd en ze geeft aan niet te weten wat ik verloren ben. Mijn testen blijven positief en ik heb de zwangerschapsklachten ook nog steeds.

Nu is mijn vraag wat is dit? Mischien kunnen jullie mij helpen?
    Volgens vk heeft een echo op dit moment weinig zin, gezien ik verder nergens meer last van heeft en er mogelijk nog niks te zien is.

Mijn excuses voor de foto maar ik zit behoorlijk in onzekerheid.

image.jpg

2. OnsEersteWOnder

26 mrt 2016
    12
    0
    0
    Verzorgende IG
  3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi ons eerste wonder,

zoals ik het kan zien op je foto kan het ook gewoon een stolseltje zijn van bloed dat zich gedurende de nacht een beetje heeft opgehoopt in je vagina. Als je een miskraam hebt verlies je meestal wel meer bloed en stolsel(tjes) dan alleen deze. Je zult binnenkort je eerste echo wel hebben. Ik duim met je mee. Spannend is het zeker omdat je gewoon niet weet wat daarbinnen gebeurd, maar dit kan toch ook nog goed zijn.

Groetjes Brigitte

4. OnsEersteWOnder

26 mrt 2016
    12
    0
    0
    Verzorgende IG
    Dankjewel voor je reactie !
    Helaas is een wel een miskraam geweest, ik heb een week erna flink gebloed. En mn testen waren vrijwel na het verlies meteen negatief.

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Wat ontzettend jammer zeg! Sterkte komende tijd, hopelijk snel een nieuw wonder!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina