Omdat er in een deel maar 5000 berichten gepost kunnen/mogen worden. Na de 5000 berichten sluit het beheer het topic en moet er een nieuw deel aangemaakt worden
Ik ga het toch ook maar even hier vragen; zijn er hier meiden die ervaring hebben met Proteïne S Deficiëntie / trombofilie? Ben wel erg venieuwd wat jullie ervaringen hier mee zijn, en wat de artsen in NL voor jullie konden betekenen. (Wat Gent doet en aanraad weet ik al)
Hey meiden, Deel 9 alweer, mooi al die steun voor elkaar, alleen jammer dat het nog nodig is. Kwam iedereen even fijne kerstdagen wensen.
Ook van mij: ) Alleen niet zo fijn voor voor iedereen: ( Marjol wat enorm. K#* nou je weet wel wat ik bedoel. Mien. Fijn dat je wat aan de info hebt. Ik slik ook natuurlijk foliumzuur, folaat heet het geloof ik. En ja ben ook met de tabletten begonnen. Deze dagen trouwens ook dubbele gevoelens hoor. Voel me verdrietig en gezegend tegelijk met mijn mooie gezin waarvan één kindje nog "onzichtbaar" in de buik zit en.de ander onzichtbaar in mijn hart. Kerst vergroot gevoelens toch wel uit vind ik.
Deze maand weer aan t klussen kan ik m'n eisprong niet vinden... Kan goed zijn dat ik m gemist heb hoor maar frustreerde me.. Vorige maand op 25-11 positieve ovulatie test. Normaal cyclussen van 28-30 dagen. Woe ( gezien drukte niet eerder kunnen testen) negatief vandaag negatief dus ik weet dat ik m makkelijk gemist kan hebben maar toch draait m'n hoofd weer. Is ie al geweest, komt ie nog hebben we onze kans wel benut.... Hebben wel goed geklust om de dag sinds cyclusdag 10 dus dat zit wel goed maar nu heb ik die controle niet en daar kn ik niet tegen aaarrggg Joe maak je jezelf gek.
He meiden, even snel tussendoor: kan ik nog iemand blij maken met progesteron? Heb al een groot deel opzij gelegd voor Skye maar heb aardig wat doosjes...
Conejita, wat zwaar meid, al die dubbele gevoelens.... Zo begrijpelijk. Maar 2016 wordt gewoon het jaar waarin jullie gezinnetje er een kindje bij krijgt en Noa* grote zus wordt en ze over haar broertje kan gaan waken! ... Wat ze nu vast ook al doet trouwens..... Zonnetje... Er bestaat inderdaad geen betere manier om jezelf gek te krijgen! suc6 meid, ik hoop dat je nog op tijd bent!!
Hopelijk hebben jullie fijne kerstdagen gehad. Voor 2016 wens ik alle zwangere dames prachtige gezonde kindjes toe. Hopelijk wordt de rest van ons zwanger komend jaar en mogen wij in 2016 of 2017 ook een wondertje op de wereld zetten. Voor nu bedankt voor al jullie berichtjes afgelopen jaar. Jullie hebben mij meer hoop en begrip gegeven dan jullie weten. Liefs
Dankjewel Eef. Het zijn van die golven. Moet stiekum een beetje lachen Zonnetje controle loslaten lastig he. Maar hopelijk werkt het in je voordeel! Mm85 dankjewel. Ik ken je niet maar fijn dat je steun haalt uit deze groep. Ik wens jou en alle andere wachten een mooie posi test binnenkort en voorspoedige zwangerschappen!
@eef, ik heb t nu (nog) niet nodig. Ik hoop dat je er iemand blij mee kunt maken. Mocht je t over een paar maanden nog hebben, dan houd ik mij aanbevolen