Is dit een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vlinder2016, 12 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Dank je wel Panter! 😊😘
    Maar laat me dat ene beetje hoop niet afpakken! :)

2. Jeda80

Jeda80 Bekend lid

25 sep 2014
    798
    24
    18

Ahh meisje snap je helemaal.. Ik kreeg bij de eerste bloeding goed bedoeld te horen dat het ook wel eens door mijn leeftijd kon komen ( 35 jaar) ondanks dat iemand het goed bedoeld wil je dit soort dingen echt niet horen.
    Lijkt me echt dat ze je niet beschermen bij een echo en als ze wat hadden gezien, het echt wel gezegd hadden.
    Zo was mijn tweede echo al minder positief ze zei eerlijk dat het twee kanten op kon maar het bloed verlies niet altijd goed is. Wij houden een beetje hoop toch vlinder 💪🏻

Heb geprobeerd de echo te plaatsten maar het lukt niet 😒

3. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Ja daarom ik heb goede hoop dat gewoon alles goed is hoor. Mijn zus had ook een hematoom en enorm veel bloedverlies gehad toch kruipt er nu een heerlijk meisje van 8 maanden bij haar thuis.

Succes meid!

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Misschien begrijp ik het verkeerd,maar ts vraagt toch om ervaringen,en zelfs letterlijk of het hier om een miskraam gaat?(zie openingspost)
    Waarom zou ik daar dan om heen moeten draaien,en haar hoop gaan geven,terwijl de feiten en mijn persoonlijke en werkgerelateerde ervaringen wat anders zeggen.Tuurlijk kan het goed gaan,alleen de kans met zo'n echo is niet zo heel groot.Daar hoef ik toch niet om te liegen?Daar vraagt ze toch ook niet om.Ik heb ook steeds aangegeven dat het goed kan gaan,maar de kans bij deze echo en haar bloedverlies met krampen en een stolsel,is echt niet groot.
    Ze vraagt of ze nog een kans heeft,mijn antwoord is ja,absoluut!Maar niet zo'n grote kans,hoe vervelend ook.

5. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Wat is je werkgerelateerde ervaring dan Pipo? Alleen als jij echoscopiste of gyn van beroep bent, vind ik dat je recht van spreken hebt op een zo stellige wijze.

6. Vlinder2016

En nu klaar....... 😒

7. Vlinder2016

+1 :)

8. Vlinder2016

Zeker weten lieverd! ❤️
    Ga het niet opgeven voor ik de zekerheid heb.

9. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dat ik zo stellig ben,komt idd omdat ik niet zo maar wat zeg.Neem van mij aan dat ik meer dan genoeg kennis van zaken heb;)En wat ik voor werk heb en heb gehad,dat hou ik voor mezelf om privacy redenen.(op dit moment thuis door privé omstandigheden,zie onderschrift,maar ik blijf studies en cursussen volgen om bij te blijven,zodat ik mijn werk weer op kan pakken als we er aan toe zijn)

10. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ts wat een moeilijk onzekere situatie!
    Hopelijk krijg je vrijdag meer duidelijkheid.

Pipo,
    Ik denk dat je eerlijkheid niet echt het "probleem" is. Ook al is het wel erg confronterend voor ts. Ondanks dat je eigenlijk antwoord geeft op de topic vraag.
    Ik vermoed dat het herhalen en beargumenteren het "probleem" is. Jouw professionele kijk(ga ik even vanuit) is confronterend en 1 keer lezen is meer dan genoeg.
    Ik snap de herhalingen wel gezien de reacties waar je op reageerd, maar soms(zeker in dit geval) is het beter om het te laten rusten.

11. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Ik hoop dat het lukt om je echo eerder te krijgen. Vrijdag is niet lang meer, maar als je zo in onzekerheid zit lijkt me elke dag er eentje teveel.
    Als het kan helpen...de schoonzus van mijn nicht had op 8 weken ook een bloeding gekregen. Hier dachten ze ook dat het om een miskraam ging, maar de echo wees uit dat het vruchtje er nog zat en ze nog altijd zwanger is.

12. Colalight

Colalight Bekend lid

13 apr 2016
    588
    1
    16
    Daar ben ik het mee eens. En als je echt een professional bent, dan zou je dat ook zelf aanvoelen en je plek kennen. Ik hou mij er verder buiten maar wilde dit even kwijt.

Hee vee sterkte en succes TO. Duim keihard voor je!

13. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als je een professional bent,en je voelt aan dat je niet serieus genoeg wordt genomen,of men gaat bagataliseren,dan probeer je je te verduidelijken.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Nou inderdaad. Ik ben geen proffesional maar ik vind het er ook niet goed uitzien. Als we nu allemaal gaan zeggen dat het wel goed komt heeft ts er niets aan. We gaan nu weer hetzelfde straatje in... Ts opent een topic, krijgt een antwoord wat ze niet horen wil en zegt vervolgens dat het niet waar is want de vk/gyn zei dat niet.

Ik wens je alle goeds vlinder maar ik ga niet meer reageren.

15. Vlinder2016

Pipo, ik zou het heel fijn vinden als je nu stopt. Het is allemaal heel duidelijk hoe jij er over denkt.
    Dus als je nog dingen duidelijk wil maken aan meiden hier, stuur je ze maar lekker een PB-tje, maar niet meer onder m'n bericht.
    Alvast bedankt!!

16. Vlinder2016

Hallo, ze is er zelf ook nog... 😊✌🏻️

En nogmaals als het er niet goed uit had gezien dan had de gynaecoloog dat echt wel verteld... Ze zei inderdaad dat er bloed te zien was & dit kon er nog uit komen en daar moest ik inderdaad niet van schrikken. Ik heb donderdag en vrijdag een beetje bruine/roze afscheiding gehad. Toen vrijdagmiddag de echo. Daarna geen afscheiding meer. En maandagavond een uurtje helderrood. Maar daarna helemaal niets meer. En het was zelfs niet veel bloed. Heb m'n verloskundige en gynaecoloog allebei gesproken & ik ga nu uit van wat hun gezegd hebben :)
    ZIJ zijn namelijk de professionals. Dus ik wacht nog steeds rustig af tot vrijdag! En IK blijf positief. Of het nu terecht is of niet, ik voel me hier het beste bij.

17. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Als je alleen wilt horen wat in je straatje past,moet je geen topic openen.En zeker niet die dingen vragen die jij vraagt in je openingspost.

18. Logan

Logan Niet meer actief

Mijn vk zei bij mijn bbz dat we hoop moesten houden, stuurde me vervolgens naar de gyn.
    De gyn bij mijn vorige mk feliciteerde me, ondanks dat ik 'korter zwanger was'. In mijn dossier stond anders. (Die kreeg ik voor de second opion en heh ik natuurlijk gelezen.)
    Ze gaan je heus geen rampverhalen als de kans er ook inzit dat dat het nog goed zit.
    Als je uit wil gaan van je vk en gyn, wat ik ook altijd gedaan heb, open dan geen topic met vragen. Dan krijg je namelijk ook antwoorden die je niet wil horen. Nogmaals, alles goeds en ik hoop voor jou vrijdag een hartje en geen bloedverlies meer.

19. Vlinder2016

Dat zeg ik toch niet? Maar je blijft het maar herhalen en herhalen en herhalen en herhalen.... En DAAR word ik een beetje pissig van. Alsof je het 'leuk' vind om het maar te blijven zeggen & zeggen.... Het is DUIDELIJK!

Ik open ook geen Posts meer... Alleen al om jou, omdat je altijd negatief bent!

20. Vlinder2016

Dat vind ik heel erg voor je. Dat ze jou onterecht hoop hebben gegeven...

En dank je wel! :)

Deel Deze Pagina