Hallo dames, Ik had me nog maar net voorgesteld, we hadden het net aan onze ouders verteld en wat voelde ik me heerlijk........ gisteren had ik het toch over wat bloedverlies??? Vanochtend zette dit door. We konden gelijk terecht bij de huisartsenpost in het ziekenhuis.... en jawel.. we konden het nog maar net welkom heten.... en vanochtend alweer afscheid genomen. Ik voelde wat drukken en het was een gekke prop....... Lief ding van ons......je was zo welkom...... moet er echt van janken........
Het "propje" zal ik maar zeggen, dat hebben we bewaard. Dat klinkt misschien een beetje vies, maar het is als het ware gewoon een stugachtig "iets". Echt heel gek om te zien. Wil er zo graag iets mee doen, om dat nou zomaar door te spoelen, tja dat zie ik ook niet zo zitten. We dachten al om het te begraven in de tuin in het oorbellendoosje waar het nu in zit. Jullie zullen ook wel denken zeg........ maar ja als we dan is gaan verhuizen ligt ons propje daar!!!! Volgens mij ben ik nog even te emotioneel. Vind het zo ontzettend naar.
Meisie toch.. ik vind dat helemaal niet raar.. is toch van jullie 2tjes. Denk eerst maar even na hoe je dit wil doen.. misschien kun je over een paar dagen beter nadenken.. eerst maar even bijkomen.. groetjes
Het is zeker niet raar hoor. Ik had een miskraam met 9 weken en had ook het propje bewaard. Nou ja propje, het was meer een tennisbal. In het ziekenhuis konden ze het onderzoeken. Maar vaak komen ze op niks uit. Dus ik heb besloten het te begraven. Bij mijn moeder in de tuin. Met een kaarsje erbij. Het heeft mij goed gedaan en ik ga nu af en toe nog naar dat plekje en steek een kaarsje op..
Ja dat is echt lief op die manier, en heb je altijd iets om naar toe te gaan. Wil het zo graag bij me houden. Ik denk dat we het doosje maar inpakken en dan begraven en als we dan gaan verhuizen kunnen we het meenemen. we laten het nu maar even staan. Idd eerst maar even bijkomen.......
Ik wil jullie ook heel veel sterkte wensen. Ik vind het heel mooi dat je het wil begraven. En idd in zon doosje zou je het eventueel altijd mee kunnen nemen. Hopelijk draagt het bij aan jullie verwerkingsproces, want het is niet niks om een miskraam te krijgen. Sterkte, liefs Jenny
Sterkte meis! En een dikke knuf. Misschien kan je het begraven op een mooi plekje in het bos? Liefs Chelleke
Lieve Liseth, Heel veel sterkte met het verwerken. Geef jezelf én je gevoelens de ruimte en maak een mooi plekje voor jullie kindje waar je altijd naar toe terug kan!