is dit een mooi kado? turen;)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nanette77, 25 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Tja ik zie wel een kruis maar ik durf niets te zeggen, doe maar toch gewoon updie kvtest hihi.

Xxx joyce fijne verjaardag

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    morgenochtend doe ik de kruidvat.. Moet ik wel even kijken hoe of wat.. Vanavond gaan we uit eten (straks dus) dan drink ik toch wat meer frisdrank. Urine moet wel goed zijn anders heeft het nog weinig zin;)

Maar ik heb mijn zusje en een vriendin gevraagd.. Die zien het in het echt gewoon zonder turen (zelfs mijn dochter van 4 hahahaha) Die zijn helemaal overtuigd. Zelf ben ik wat voorzichtiger.. Hij moet duidelijker zijn wil ik echt overtuigd zijn

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Sorry zie er niks op. Ik hoop dat de kv morgen een streepje laat zien idd een mooi cadeau.
    Gefeliciteerd met je verjaardag!

4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.565
    2.031
    113
    Ik weet niet waar jij wat ziet, maar ik zie helemaal niks sorry.
    Ik hoop dat je kv test wel positief is.

Nog gefeliciteerd met je verjaaardag.

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    bedankt voor alle reacties.
    Vanmorgen weer een test gedaan en ik ben wat teleurgesteld.. stiekem verwachtte ik een hele duidelijke streep.
    Krijg ik weer zo'n ********** resultaat.
    ik zie de streep wel.. maar hij is niet duidelijk. op de foto eigenlijk helemaal niet te zien..
    Dus nou kan ik er nog niet vanuit gaan dat ik zwanger ben..
    en als ik heel eerlijk ben denk ik het gewoon wel..
    Omdat ik niet altijd een streepje heb..
    en nu gewooon 2 zwakke op 2 verschillende testen..
    jagh..
    ik wil gewoon een dikke vette
    (overigens begonnen de meest zw die in een mk eindigden ook met traag stijgend hcg.. dus als er hcg is dat dit streepje veroorzaakt.. bah!)
    Maar goed.. ik ben bang dat jullie niks zien op mijn foto hoor.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hoi nanette,

IK twijfel of ik iets zie of niet, ligt er net aan wat ik met mijn beeldscherm doe, maar twijfel is wel groot.
    Heb je geen foto gewoon van bovenaf? Dit kijkt zich zo raar......ik blijf duimen voor je!!

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    waarom sloop je hem nou uit elkaar? zonder te slopen kan je het ook zien hoor... anders kan je net zo goed van die dipsticks kopen via internet, veel goedkoper.
    Maar goed ik zie nog steeds niks.

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

kan je de foto niet van bovenaf nemen? dan heb je de test vol in beeld. zo zie ik helaas niks :(

9. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    wat maakt het uit of ze hem sloopt moet ze toch zelf weten jeetje.. Nanette ik zag op die cb wel iets maar op de laatste niks..ik twijfel dus en hoooop het zo voor je !

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou in dit geval om hem wat duidelijker op de foto te krijgen;)
    maar dat is dus niet gelukt..
    En ach wat maakt het uit dat ik hem sloop.. daar wordt de test niet anders van

11. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    He nanette ik zie ook een streepje maar hij lijkt op de foto grijs. Ik ben helaas ng niet echt overtuigd dat je zwanger bent. Je moet nu echt over twee dageen een duidelijke test hebben anders ben ik er een beetje bang voor. Suuces meid.

Xxx joyce

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hier leek hij wel roze.. maar ookal denk ik zwanger te zijn, ik ben ook nog niet overtuigd..
    (ik weet dat dat elkaar lijkt tegen te spreken, maar zo voelt het wel)

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik vind met het uitelkaar slopen wel moeilijker te zien. Denk ook niet dat het veel toegevoegde waarde heeft?
    waarom gebruik je dan niet gewoon dipsticks?

Ik zie helemaal niets op de testen,sorry

14. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Luister ik zelf sloop de testen ook en dat moetieder voor zich weten vind ik. Vaak zie je een vaag streepje dan beter.

Xxx joyce

15. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Volgens mij sloopt iedereen testen, maar doe dat dan nadat je hem op de foto heb gezet. Ten 1e weet je zo net verschil niet tussen (C)ontrolestreep en (T)eststreep. Uit je reactie kan ik opmaken dat de rechtse de controlestreep is want die is donker, maar als je de kv-test gewoon neer legt, zoals die hoort te liggen, dan zit de controlestreep links. Daarbij, weet je bij en kv test waar je moet "turen" om een streepje te ontdekken, ik snap ook echt helemaal niks van die testen van jou, maar volgens mij zit er toch een vrij duidelijk streepje.

16. linde90

linde90 Niet meer actief

Sweerdreams, iedereen weet toch waar je moet kijken, er zou een streepje moeten komen aan de absorbtiekant.
    Zoals die ligt, zo staat ook normaal het hoesje eromheen

17. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Sorry ik zie helaas ook helemaal niks!

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ook niet :( Ik zou die testen niet slopen, en na het testen meteen op een wit vel fotograferen bij daglicht, als mogelijk.

Zou een prachtig kado zijn!! Ik hoop het voor je!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahahaha.. ik moet bij mijn volgende test gewoon verschillende series maken;)
    met cassette.. zonder cassette
    in daglicht
    close-up enz...

;)
    Ik hoop gewoon op een duidelijke test.. dan is het allemaal niet nodig..
    en laten we heel eerlijk zijn..
    als het morgen en overmorgen nog zo turen is voor een streepje dan is het ook niet goed....

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Heyy, spijt me maar ik zie op alle testen niks maargoed dat is ook lastig zo te zien want ze zijn van een vervelende kant genomen en ook niet al te dichtbij. duidelijk zou zijn (voor de volgende keer) om gewoon heel te laten en hem van dichtbij en bovenaf te maken want dan kan ik eventueel mn scherm wel draaien....

morgen of overmorgen weer?

Deel Deze Pagina