is dit een mooi kado? turen;)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nanette77, 25 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja en anders zeg je toch dat je al flink overtijd bent? want je bent nu hoelang overtijd??
    Je zegt gewoon dat je heel graag bloed wil laten prikken want de testen blijven licht positief en je bent al 2 weken overtijd ofzo...
    Bij mijn dokter was het soms ook nodig om soms even iets te overdrijven om wat te willen...
    maar doe wat jou gevoel je zegt! ik kan me voorstellen dat je het gewoon wilt weten! Maar luister naar jezelf... en anders zou ik gewoon vrijdagochtend een kv test doen en is die weer zo vaag kun je gelijk de dokter bellen...

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Nanette ik zou sowieso misschien wel gewoon naar e gyn bellen want die kan meer eggen als de ha

3. Sunshine1988

Sunshine1988 Actief lid

9 feb 2012
    330
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp me niet verkeerd hoor, ik gun het je zeker en vast hé!!:) Maar omdat ik zelf heel erg teleurgesteld ben geweest door die testen wil ik er toch gewoon op wijzen.

4. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou bij de gyn kennen ze mijn cyclus.. dus flink overtijd gaan ze niet intrappen;)
    Ik wacht gewoon even af..

@sunshine.. was ook niet vrkeerd opgevat hoor.. beter nooit zwanger geweest dan dat er een zwangerschap/bevruchting misloopt..

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Met alle respect voor nanette hoor maar ik vind het persoonlijk niet normaal om tegen je huisarts te liegen om zo maar ff alles gedaan te krijgen.
    Als ze gewoon haar verhaal doet zal ze waarschijnlijk nog een week of 2 moeten wachten en dan weer testen.
    En kom op meiden... ze is pas 1 dag overtijd!!

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    True...

7. linde90

linde90 Niet meer actief

I,nderdaad liegen doe je toch niet tegen een arts , lekker voor het vertrouwen.....

8. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Ze is idd 1 dag overtijd maar vanaf de 23 ste verscheen er al iets op de test. Ik hoop dat je eind van deze week wat meer duidelijkheid hebt nanette.

Xxx joyce

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey lieve mensen ik zeg nergens dat ik ga liegen ofzo he..
    ik zeg juist dat ik even rustig afwacht

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Ik bedoelde er ook niet mee dat je het ging doen maar vond het niet gepast dat zij jou dat advies gaven.

En dat resultaat op je cb en op die van kv heb ik helaas ook wel eens gehad (vooral op de cb+) en was telkens echt niet zwanger.

Weet je zeker dat je eisprong 15 dagen geleden was??

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ja dat weet ik eigenlijk wle zeker..
    uit metingen heb ik geleerd dat 3 dgn na mijn slijmpiek mijn eisprong komt. Plus dat ik 2dgn na slijm pos ovutest had en ik heb het gevoeld..
    Dus het kan eigenlijk niet anders

12. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Niet helemaal mee eens hoor meiden...
    Ik heb een week aan mijn 3e miskraam "gelogen" anders vond de gyn het niet ernstig genoeg om me te gaan onderzoeken. Een miskraam bij 5,5 week was weer vroeg en dus een aanlegfout (aldus de arts in het EMC) Toen heb ik mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie een week naar voren gehaald in ons gesprek en ineens mocht ik wel op 40 dingen bloedprikken...
    Soms is een leugentje om bestwil geoorloofd als het je in de MMM brengt!

@Nanette: ik kan niet anders zeggen dan niet meer testen met CB plus. Zelfs in het uitlegfilmpje op youtube is een lichte plus negatief. Beetje raar trouwens als de fabrikant dus testen fabriceert die niet gewoon 100% wit kunnen blijven.
    Heb je ook al met KV's getest?

13. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Rogijuli op een of ander menier voel ik me aangesproken, terwijl ik me niet zo zou moeten voelen. Aangezien rica dat advies gaf. En ik wilde alleen duidelijk maken dat gezien het verleden van nanette dat ze best zou kunnen bellen met haar gyn. Maargoed ze heeft besloten om gewoon nog even af te wachten dus ik denk dat we het moeten laten rusten verder en we lezen vanzelf wel weer verder hoe di aflqoopt.

Xxx joyce

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Niet aangesproken voelen over dat liegen want dat zei jij niet ;)

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    #95 nanette77, 28 feb 2012
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
    weet je lieve bas/joyce.. ik loop al zo lang bij de gyn voor mijn miskramen en het enige dat het mij geeft is een hele hoop frustratie ne verdriet.. ik weet dat als ik zou bellen over vage testen dat dat niet als een probleem wordt gezien.. en misschien is het dat ook wel niet.. ik weet het niet..
    Als ik heel heel heel eerlijk ben ben ik qua zwanger worden wel een beetje lamgeslagen.. ik ben al vanaf eind 2008 bezig met een broertje of zusje voor onze geweldige dochter (zij was er trouwens als kadootje.. kwam ik bij 8 weken zwangerschap achter) in al die jaren dat we proberen hebben we zoveel miskramen gehad, zoveel onderzoeken en zoveel tranen..
    sooms denk ik dat we gewoon moeten stoppen.. onze zegeningen tellen en verder gaan met ons leven.. We hebben een mooie dochter en ik wil ook niet ondankbaar lijken..

@betty.. ik heb voor morgen een kv geppland.. vanmiddag stiekem ook op een kv geplast (ik kon mij toch niet inhouden) en die gaf wel en streep, maar niet roze;) streep kwam ook na de 5 minuten en voor de 10.. dus een indroger oid.. Als de kv morgen negatief is wacht ik gewoon maar af wanneer mijn menstruatie begint denk ik..

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    heb ik al gezegd dat ik het vreselijk lief vnd hoe iedereen met mij meeleeft.. doet me zo verschrikkelijk goed!

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.034
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Nanette geloof me. Ik als geen ander weet hoe erg het is als je zolang bezig bent en ook nog miskramen te verwerken krijgt.
    Ik ben zelf ruim 4 jaar bezig geweest om zwanger te worden. en toen ik eindelijk zwanger was, werd mij dat met 36 weken (vlak voor de bevalling) weer afgepakt.
    En als dat nog niet erg genoeg was, werd ons 2e wonder (na weer 1.5 proberen) ook weer afgepakt met 27 weken.

Ik weet dus heel goed hoe moeilijk alles is en dan vooral je gevoel erbij.
    Wil je wel sterkte met alles wensen en hopen dat je snel een brusje mag baren.

18. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    hei meis, daar is dit forum toch voor!! Niet alleen als het positief is reageren maar ook bij moeilijke berichten steunen. Samen komen we er wel een keertje!! Ik duim echt super hard voor je dat je een knalstreep krijgt!!!

Jeetje RoGiJuLi: daar wordt een mens toch ook eventjes stil van........dat zou iemand nog niet eens 1 keer moeten doorstaan, laat staan twee keer.......ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee, maar ik voel echt met je mee!!!!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    wat vreselijk rogijuli... kijk dat bedoel ik dus.. ik moet mjn zegeningen tellen en kijken naar wat ik wel heb..
    Krijg het er koud van.. wat een h*l moet dat zijn (geweest)

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou ik heb een huisarts gehad die mij nooit serieus nam dus tja maar ik heb het gewoon iets aangedikt maar geen complete onzin verteld, vind liegen wat overdreven... maargoed advies ja tis maar hoe je het wilt aannemen, ik zeg ook dat ze zelf moet doen wat haar gevoel haar zegt. had ook niet begrepen dat ze maar 1 dag overtijd was...
    naja ik hoop echt dat je snel een superstreep krijgt...

Deel Deze Pagina