Ik vind het geen leuke naam (heb wel een afwijkende smaak ). Mila is voor mijn een afkorting van Russische Ludmila, heb dus een onaf gevoel erbij. Daarnaast hoor je de naam heel erg vaak tegenwoordig (net als Milan overigens). Maar als het jullie naam is, gewoon doen!
Dat is zeker een hele mooie naam ! . Mijn collega is onlangs bevallen van een meisje genaamd mila . . Erg mooi hoor
Mijn smaak is het niet.Maar smaken verschillen gelukkig!.Deze naam komt veel voor bij ons net zoals de naam Mika.
Mila vind ik een mooie naam. Is officieel een Spaanse naam, een afkorting van Milagro(s), wat wonder(en) betekent. Dus ook nog eens een mooie betekenis!
wat vinden jullie van Elif? vind ik zelf erg mooi.. je kunt uitspreken als elief ( maar klint zo raar als je boos bent haha ) of gewoon als elif.. mijn vriend vind de naam vrezelijk dus zal het waarscheinlijk nooit zo worden
Ik vind Mila een mooi naam. Ik zou hem echter niet zelf kiezen omdat je hem al zó vaak hoort. Straks zit ze bij 5 andere Mila's in één klas.