vandaag precies 14 dagen na eisprong. derde zwangerschap (2 mk's) na mn zoontje hoop zo dat deze wel goed zit ! (mn gevoel is in ieder geval goed en heb geen kramp nog !)
Zo zag mijn test er ook uit op mijn NOD (en mijn zoontje is bijna 11 maanden). 2 dagen later gaf de digitale al 2-3 wkn aan.
Als je zeker weet dat je je eisprong 14 dagen geleden hebt gehad vind ik hem wat licht eerlijk gezegd. Maar het kan een late innesteling zijn. Ik duim voor je!
Ik zie idd een streepje, wel heel erg licht nog! Hopelijk loopt hij komende dagen mooi op. Voor NOD vind ik hem nl ook wel iets aan de lichte kant
Ik zie een licht streepje, ik denk dat het bij iedereen verschilt hoe donker deze is 14 dagen na de eisprong en er valt ook niet aan af te lezen of een zwangerschap goed zal verlopen ja of nee. Maar ik duim zeker voor jullie.
Ik zie een streepje... maar ook ik vind hem best wel licht. Maar dat kan best! Het gaat er vooral om dat de test mooi oploopt. Over 2 dagen nog eens testen en dat moet ie al duidelijker zijn.
Ik zie het streepje ook! Ik had zo'n zelfde test uitslag bij mijn dochter 3 jaar terug. En wel zwanger dus! Hoop voor je dat de testen mooi oplopen.
Ik zie het streepje, wel wat licht voor NOD, maar hij staat er. Spannend hoot, overmorgen nog een testje doen, dan is hij vast donkerder
Ik test ook licht op NOD, dus vind dit geen zorgwekkend streepje. Hoop dat ie morgen/overmorgen donkerder is!
Ik zie zeker een streepje! Hopelijk loopt hij op. over hoe licht een streepje is valt niks te zeggen. Ik zelf testte bij dochter 14 dpo nog negatief 16 dpo pas positief en ze loopt hier toch echt rond. Kijk maar eens op fertility friend bij search, daar kun je kaartjes vinden van dames die 15 dpo en later pas positief testen met daarvoor nog een negatieve test. Zijn er echt heel veel!
Wie zegt dat dit een test is van de nod?? Misschien heeft ze wel een langere lf.. Ze geeft alleen aan dat de test 14 dg na de eisprong is.. Er is een streep te zien!! Nu hopen dat hij over twee dagen donkerder is.. De ene test nou eenmaal sneller een donkere streep dan de ander.. Als hij maar oploopt, dat is belangrijk Daarbij komt , die kruitvat testen zijn volgens mij ook niet meer wat ze geweest zijn.
Ik test morgenochtend weer. En ik vind hem niet licht. van mn 6 zwangerschappen heb ik maar 1x net zo'n uitslag gehad en daaruit is mn zoontje ontstaan. maar bedankt voor jullie reactie. morgen meer nieuws
Als het 14 dpo was dan vind ik m ook erg licht...Maar iedereen is anders, dus misschien late innesteling? Heb je nog getest?