Ik kreeg bij vorige temperatuurkaartjes elke keer de opmerking dat mijn temperaturen zo ontzettend wisselden, of ik het wel goed deed enzo. (ik temp gewoon rectaal, voor het opstaan, geen vast tijdstip maar er zit niet superveel verschil in) Nu doe ik het niet anders als toen, alleen slik ik nu dik 1,5 maand teunisbloem en heb ik het idee dat alles een beetje hersteld daarvan (ook mijn cycluslengte, zie onderschrift) Nu is mijn temperatuur deze cyclus echt supernetjes. Betekent dat ik hormonaal weer beetje in balans kom of betekent dat helemaal niks? Mijn kaartjes: 4df96b Ovulation charts on FertilityFriend.com Edit: O ja, ik heb 1 temperatuur eruit gehaald (die stip) omdat ik die nacht er pas om 3 uur in lag en maar 4 uur slaap heb gehad.
Je ziet inderdaad dat je op verschillende tijdstippen temperatuurt.. Toch zou ik echt proberen om op hetzelfde tijd te temperaturen.. Je temp schommelt niet heel veel hoor, de mijne schommelt ook altijd tussen de 36,5 en 36,8. Zie helaas nog geen ei, maar kan heus nog wel komen hoor! Even door tempen nog