ik had net wittig vocht uit mijn tepel.. Weet iemand wat dat inhoud?? Betekend dat iets? Of kan dit ook gewoon gebeuren?? Als ik erin knijp komt er een beetje uit...
Ik heb inderdaad ook ergens gelezen dat dit met een zwangerschap te maken kan hebben Ben je al lang van de pil af? Anders heeft het misschien met het ontpillen te maken. Liefs
Misschien heeft het dan toch met het ontpillen te maken. Wanneer moet je ongi worden? Anders gewoon een testje wagen Liefs
31 mei is mijn NOD. maar bij mijn pil staat dat je direct vruchtbaar bent en niet hoeft te ontpillen.. ik slikte microgynon30..
tot op heden nog steeds niet zwanger maar wel soms (niet veel) gelig vocht uit mijn borsten... maar ja dit zal ook wel zoiets zijn van "de een heeft het wel de ander weer niet".. succes
ik hoop het ook. Maar ja, afwachten en veel klussen.. hihi Wat ik me afvraag. een strakke broek aan hebben bij je buik.. Kan dat beinvloeden? Stel dat ik zwanger raak en blijf die broeken dragen zonder dat ik weet dat ik al zwanger ben kan dat kwaad??
ik merk dat ik best wel gevoelige, pijnlijke branderige tepels heb nu.. vanaf wanneer kan je gaan testen.. Want mijn precieze cyclus weet ik niet, maar ongeveer is gemiddeld 28 dagen..
een strakke broek kan in de eerste weken geen kwaad omdat je baarmoeder dan nog achter je schaambeen zit, dus komt niet in de knel te zitten ofzo, als het niet prettig meer voelt zou ik wat minder strakke broeken gaan dragen. met testen zou ik toch wachten tot je nod, dat je niet hoeft te ontpillen hoeft verder helemaal niets te zeggen, je ei kan eerder of later zijn geweest, ik zou je pilcyclus aanhouden voor je eerst nod, en dan kun je het bijstellen als het eerder of later wordt. ik hoop voor je dat het niet nodig is om bij te stellen en je zwanger bent! succes
ik heb ook al 4 dagen buikpijn.. heeft dat bijv ook met ontpillen te maken? pff ik weet t niet.. Ik hoop zo dat het raak is.. nu testen heeft nog geen zin. maar zou het graag willen..