Hallo, Ik heb vanmorgen op cd 13 positief getest. Echter op zaterdagavond een beetje rose verlies en beetje licht bruin. Gister eigenlijk nauwelijks iets, vanmorgen dus positief getest en daarna heel veel rose verlies en een beetje bloed. Ben dus bang dat het alsnog een vroege miskraam wordt. Net nog een keer 'gecheckt' met plassen en toen was er weer niets (dat veel rose is een uur geleden). Heb wel lichte buikkrampen, maar minder dan wanneer ik ongesteld moet worden. Tis pas ronde 1 en ben 'zwanger' (klinkt nu zo stom hihi) dmw clomid ivm pco. Had officieel morgen pas mogen testen. Wie heeft dit ook gehad en heeft bemoedigende woorden voor me?
Met welke test heb je positief getest? Hoop dat het goed zit voor je. Er zijn meerdere vrouwen die in het begin licht bloedverlies hadden.
Het kan alle kanten op helaas vroeg testen is vaak nadelig omdat er vaak wat mis gaat. Advies is ook op je nod of week erna. Ik ben zelf ook een vroege tester dat wel, maar ik houd altijd in mijn hoofd dat het mis kan gaan. Volgens mijn gyn gaat 1 op de 3 fout voor je nod dag.
Thanx voor de recaties. Met kruidvat eigen merk, was wel heel duidelijk positief. Ik zit 1 dag voor mijn NOD, heb morgen een afspraak bij de gyn ivm vervolgplan (stond al gepland) dus hoop dan ook wat meer duidelijkheid te krijgen. Had in het weekend al rose/bruin verlies maar ook minimaal vandaar dat ik vandaag al getest heb ipv morgen.
Oh, ik zi edat ik de cd verkeerd beoemdn heb hihi. Tis natuurlijk niet dag 13 maar cycledag 27 dus morgen zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden.
even om je moed te geven: ik ben 30 weken zwanger en dacht dat ik op de dag dat ik ongesteld moest worden ook ongesteld was geworden.. ik heb drie dagen lang bloedverlies gehad.. geen krampen en wel wat minder dan normaal maar wel de hele dag doorlopend.. na drie dagen hield het ineens op en voelde ik me niet zo goed.. toen toch nog getest.. en nu alweer 30 weken.. maar goed het kan natuurlijk alle kanten opgaan.. spannend.. sterkte iig!
Hoi Tero, het kan idd beide kanten op gaan. Gelukkig gaat het vaker goed dan niet. Ik heb t/m week 13 bijna continue bruinverlies en rozeverlies gehad, dus alles is mogelijk. Ik duim in ieder geval voor je!
Thanx voor jullie reacties! Heb vanmorgen eecb test gedaan en die was ook overduidelijke positief. Moet vabmiddag naar de gyn dus dan horen we vanzelf meer. alvast dank voor jullie antwoorden!