Als de dames hier testen (ik doel hierbij op een zwangerschapstest), doen jullie dat dan alleen? Of doen jullie dat gelijk samen met je man,vriend,partner? En als het vaker nodig is (vanwege lichte streep), hoe dan?
Ik altijd alleen. Hij hoort het wel als het zover is Hij snapt er ook niet altijd evenveel en dan 10 keer dezelfde vragen. Haha nee hij zegt zelf ook laat maar weten als je zwanger bent.
@Mamalap Werkelijk? Ja, het "wachtbankje" snapte mijn vriend ook niet zo, hehe.. Ik zit zelf nog te twijfelen.. Als alles gelukt is, zou ik mijn nod ongeveer dinsdag hebben, maar door de week is mijn vriend aan het werk, en zal hij pas zaterdag rond de "testtijd" wel thuis zijn.. **EDIT** Heb de ovutesten wel gewoon alleen gedaan en op de foto gezet en later aan hem laten zien. Maar een zst is toch wel wat anders.. Dus.. Tja..
Hier zeg ik het altijd de avond van tevoren als ik de ochtend daarna ga testen en hij vraagt dan of ik hem wil roepen voordat ik test zodat hij erbij kan zijn
Hier altijd alleen. Mocht t niet zo zijn, wil ik ook altijd even alleen zijn. (ik zeg trouwens ook niet wanneer ik ga testen enzo)
Ik deed alle testjes ( ovulatie en zwangerschap) altijd alleen. Ovulatie sowieso, om niet al teveel druk erop te zetten en het relaxed te houden. En zwangerschapstestjes deed ik ook alleen, omdat ik me nooit kon ontworstelen aan de impulsieve testdrang die ik op de meest onmogelijke momenten kreeg, en toch nooit verwachtte dat het iets zou zijn. Tot die ene keer..... Maar spijt heb ik nooit gehad. Mijn vriend is nuchter, "samen testen" is niet echt iets wat bij hem past. En ik vind het prima.
Niet voordat je een ZST doet? Maar als het nu positief is? Kan je hem dan wel bereiken? Dat kan ik niet, en via de telefoon zoiets melden vind ikzelf ook wat.. kweenie... "zozo"... (Maar dat is natuurlijk ieder voor zich)
Tja, als t niet zo was, wou ik graag even alleen zijn, want dat betekende dan, dat ik weer naar het ziekenhuis zou moeten, weer hormonen en spuiten enz. Toen het na 4.5 jaar eindelijk zover was, heb ik mijn man op zijn werk gebeld, en heel nuchter gevraagd hoe hij het zou vinden om in mei papa te worden
Aha, ja, dan is het wel begrijpelijk.. Gossie, ik dacht dat iedereen hiero zou zeggen "dat doen we samen, raar idee als je dat alleen wil doen..", maar bij positief nieuws is het ook wel een leuke "na-het-werk-thuiskomer"..
Heb mijn man gevraagd of hij dat erg vind, en dat vind hij helemaal niet. Toen ik t hem vertelde, kwam hij wel extra vroeg van zijn werk naar huis Als we voor een broertje of zusje gaan, ga ik weer gewoon alleen testen.
1e kindje samen zo leuk als hij positief is en dan samen blij zijn! 2e en 3e kindje alleen hij wist het wel maar vond het toen fijn om het alleen te doen en had ook niet gelijk een knal test omdat ik ze vrij vroeg al deed hihi
Ik doe de testen ook altijd alleen. ML ziet soms vanalles en ik niet, andersom ook trouwens dus doe het liever zelf op m'n gemakje en denk dat ik paar dagen zou door testen als ik ooit een vaag streepje zou krijgen, voordat ik het hem zeg. We zijn al "ff" bezig misschien daarom.. Vriendin daarentegen testte 2x met haar mannetje en meteen hartstikke raak. Misschien dat ik dat ook eens ga proberen haha . Succes!
Bij de eerste kreeg ik op een gegeven moment zo'n testdrang dat ik het alleen deed (man was in het buitenland op dat moment), maar die test was negatief. Toen mn man weer thuis was opnieuw getest (want overtijd) en die was toen positief, dus uiteindelijk toch samen hij vond het trouwens niet zo tof dat ik niet had gewacht... maar goed, eind goed al goed... Nu bij de tweede lukt het me om me in te houden en overleggen we samen wanneer testen handig is (hoewel ik dat elke keer al veeeeeeel eerder wil doen dan hij, haha! We komen steeds ergens in het midden uit)
Ik heb op dit moment 6 testen(2x kv2v5 en 1x etos 2v5) in huis, dus mocht ik dinsdag testen en er komt nog geen (duidelijke) streep, doen we het zaterdag gewoon opnieuw. Dus dan 50% alleen en 50% samen...
Hahah, het is in elk geval een heel normale reactie voor mijn eigen vriend Zoveel mannen, zoveel voorkeuren!
Alle twee de keren samen getest, heb beide keren gewacht tot zaterdag zodat mijn vriend er bij kon zijn. Had geen zin om om half 5 al mn bed uit te komen hahah al was het wel moeilijk om die testen geduldig in de verpakking te laten
In het begin wel gezegd voor zwangerschap dochter, maar na alle vragen van hem gevraagd of het handiger is als ik gewoon maar vertel als ik zwanger ben. Hij wou het nog liever als mij dat ik zwanger was. uiteindelijk op een zondag ontdekt om 6 uur 's ochtends hem wakker gemaakt. leuk zei hij gaf me een kus draaide zich om en nog 2 uur verder geslapen.... pfff mannen!!!