Hoi meiden, Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik wil deze maand beginnen met ovulatie testen of temperaturen. Kan iemand mij kort vertellen hoe dat in zijn werk gaat? En welk merk het beste zou zijn? Alvast bedankt! Liefs Mamaloe
hoi! ik zit hier ook net te kijken... want ik heb hetzelfde! ik begin deze maand met ovu testen. (tempen is voor mij niet echt handig , want ik werk onregelmatig en het moet op dezelfde tijdstippen) maar ik heb de ovu testen van sensitest in huis! besteld op internet en een dag later in huis. Heb wel gehoord dat deze goed en betrouwbaar zijn. nu heb ik vandaag een test gedaan.... heeeel vaag tweede streepje! dus zoals het lijkt zit mn eisprong eraan te komen.... maar ik heb pcos en daarbij kun je wel vals-positieve test uitslag krijgen , dus ik hoop er maar niet teveel op... want heb eigenlijk nog maar 1x een eisprong uit mezelf gehad. maar ja toch ook weer spannend! want miss dat er deze keer wel een eisprong aan zit te komen!?!
ik heb de ovutesten gebruikt van babyboom en sensitest. sensitest zijn mij het beste bevallen. die van kruidvat raad ik af om mee te beginnen, die moet je eigenlijk al goed kennen. als je een positieve ovutest hebt springt je eitje 24-48u later. dus na je ovutest zou ik zeker nog 3 dagen klussen. tempen heb ik nog nooit gedaan. weet wel dat je elke dag op hetzelfde tijdstip moet tempen net voor je opstaat.