Nou op naar de volgende ronde...... Ik heb een onregelmatige cyclus. Vorige maand starte ik meteen na de laatste dag van mijn ong. met ovulatie testen. maar had pas na dag 16 een positieve test. 1 mei begon mijn cyclus.en 4 mei was mijn laatste dag (Mijn kortste cyclus ooit is 25 dagen.) Wat denken jullie wanneer zal ik beginnen met testen?? Zal maandag vroeg genoeg zijn?? (om zo een beetje zuinig om te gaan met de testen Ik hoor graag jullie reactie/ervaring.
Heb er niet veel verstand van maarehh 12 dagen na ongi En dan tot je een knaller heb natuurlijk.. vind ik wel logisch.. zo ben je iig optijd mocht t een x een dag verschillen..
12 dagen na ongie zou ik niet voor kiezen omdat je de dan je ei kan missen. Ik zou gaan testen vanaf 4 dagen na je menstruatie ongeveer. Ook omdat je soms een korte cyclus hebt.
Kan je dan zo vroeg al je ei hebben? Oink! Misschien hadk t dit x ook want heb niet op de vruchtbare dagen geklust
Je kunt het beste rekenen met behulp van de luteale fase, de fase tussen eisprong en ongi. Deze is normaal als die 10 tot 18 dagen bedraagt. Gebaseerd op een cyclus van 25 dagen zou je eisprong dus plaats kunnen vinden vanaf dag 7 tot dag 15. Je zou dan het beste vanaf dag 6 kunnen beginnen met testen. Succes!
hm ja , het is niet gerekend vanaf je menstruatie maar vanaf je eerste dag van je menstruatie, die dagen moet je ook meetellen. De eerste dag van je menstruatie is cyclus dag 1 en het gemiddelde dat eitjes springen ligt op dag 14 van de cylus
Ik heb deze gebruikt en daarom heen gaan testen met ovu testen na een half jaar proberen. En met 1 ronde ovutesten staat het resultaat in mn banner De ultieme zwangerworden en ovulatie kalender
hier sluit ook ik me bij aan heb met me cyclus van 30 ben ik bij dag 11 begonnen! Omdat de laatste maanden ik me ei rond dag 16 had! succes en hoop dat het deze ronde raak mag zijn meid!
Bedankt voor de reacties!! Aangezien mijn onregelmatige cyclus. Start ik dan vandaag met testen (dag 6) En nu hopen dat het lukken gaat in ronde 8!
Spannend!! Hoop het ook voor je Ik ga duimen en als je twijfelt of hij positief is of bijna hier plaatsen he meid!