Hoi allemaal! Wie van jullie heeft er negatief getest op haar NOD en daarna positief? Zoja, was je cyclus regelmatig, dus de dag wanneer je ongesteld moest worden zeker? En hoeveel dagen na je NOD heb je wel positief getest? Groetjes, Minoes
Alle 3 de keren (2x miskraam) was het 2 dagen voor nod positief. Alle 3 de keren was overigens wel een cryo terug plaatsing waarvan de 3e nu nog steeds blijft plakken gelukkig.
Bij beide zwangerschappen al 5 a 6 dagen voor nod! Ja ik weet het dat is vroeg maar het is een soort "instinct"
Eerste zwangerschap 2 dagen voor NOD positief. Tweede zwangerschap op NOD negatief en pas 3 dagen later positief. Misschien had die ook wel eerder positief geeest, maar heb tussen NOD en de positest niet meer getest.
6 dagen na NOD voor de eerste keer getest en positief. Ik had geen regelmatige cyclus vandaar het late testen. En nu al 12,3 wk. zwanger!
Bedankt alvast voor de reacties! MMMmeisje, wat fijn dat het deze keer wel goed gaat! Oktober91 Ook gefelicteerd! Spannend hoor
Hier 4 dagen voor nod positief. Op nod knallers. Het is zo persoonsgebonden hoe een test reageert, maar ik schat zo in dat het merendeel op nod wel positief test en dat de late testers uitzonderingen zijn Succes!