hey meiden ik had laatst hier al het 1 en ander geplaatst, maar ik heb nog meer info. 3 positieve predictor testen rijker, en 2 nega van de kruidvat 1 gewone en 1 van 2 voor 5. ik ben heeeel erg misselijk, begin een klein buikje te krijgen heb zere brosten, meer afscheiding en sinds vandaag produceer ik melk. ben ik nou zwanger of niet....... gr rox
Ik zou inderdaad ook even naar dokter gaan. Misschien dat ie een bloedtest kan doen, dan heb je meer zekerheid!
hoi meiden dit had ik 1 januari geplaatst hierzo!!! ik heb jullie hulp hard nodig? vandaag 1 dag overtijd, maandag= predictor normale= positief maar heeel licht streepje dinsdag= predictor vroege= positief maar heeel licht streepje woensdag= kruidvat eigen merk de duurdere= negatief donderdag= predictor normale= positief heel licht streepje klachten: misselijk, meer afscheiding, gespannend pijnlijke borsten, heel sterk dingen ruiken en sponaan misselijk worden. meiden ben ik nou zwanger of niet en wanneer testen met welke test??? ik weet het echt niet meer hoor gr rox
Dit is mijn man ze test toen hij met predictor teste (had namelijk ook positieve testen en de rest was negatief). En op mijn man ze urine reageerde hij postitief. Onderstaande test is zijn test. Er zijn hele topics over dat Predictor vals test!
Ik heb hier (te)veel negatieve verhalen gelezen over die Predictortesten die vals positief geven. Daarom zal ik ze zelf nooit gaan kopen. Je hebt negatief getest met de beide soorten Kruidvattesten? Probeer anders eens een Clearbleutest of test over een paar dagen nogmaals met Kruidvat. Ook zou je contact op kunnen nemen met je huisarts. Misschien dat hij/zij ook een bloedtest of urinetest bij je af wil nemen. Hoe lang ben je trouwens gestopt met de pil?
Dus je bent nu 3 dagen overtijd? Ik zou morgen gewoon een afspraak maken bij je ha dan heb je gelijk meer zekerheid en hoef je niet elk keer geld te verspillen aan zwangerschapstesten toch? Je produceert melk zeg je? Dus komt melk uit je borsten? Hmm ik heb het zelf niet gehad tijdens mn eerste zwangrschap maar misschien iemand anders wel?
de predictor testen had ik al gedaan voor ik de negatieve verhalen had gelezen anders had ik ze nooit gekocht. en ik ben ook niet voor de eerste keer zwanger, maar als het nu raak is voor de derde keer. ik ben in mei gestopt met de prikpil. gr rox
En je menstrueert gewoon weer normaal na de prikpil? Woow eindelijk een positief verhaal! Sorry hoor, maar ik ben onvruchtbaar geraakt door de prikpil, vandaar dat ik het een wonder vindt dat je goed menstrueert . Hoelang heb je hem gebruikt? Want zelfs na de prikpil kan je baarmoederslijmvlies aan de dunne kant blijven. Meis, haal anders de KV 2 voor 5 euro. Die zijn super goed .
Je hebt verder een regelmatige cyclus? Want dan heb ik wel goede hoop voor je hoor! Maar sommige mensen testen gewoon laat positief. Ik zou in er in elk geval niet zondermeer van uitgaan dat je zwanger bent doordat Predictor positief aangeeft. Ik vind dit toch een test die ik niet meer zo 1 2 3 zou vertrouwen. Ik zou eerst willen dat een andere test ook positief zou zijn. Anders gewoon even je huisarts bellen en je verhaal voorleggen. Misschien dat je huisarts dan wel bloed bij je wil afnemen of ook even een gewoon testje bij je wil doen.
heeey ik heb de prikpil 2 jaar lang gebruikt en stopte er mee en werd meteen de maand erop ongesteld en elke maand keurig volgens mijn cycles van 28 dagen daarom vind ik het ook zo gek dat ik nu al 3 dagen overtijd ben en de kruidvat 2 voor 5 is negatyief zoals je al hebt kunnen lezen!! gr rox
Dan zou ik morgen toch de dokter even bellen om te vragen of ze geen bloedtest kunnen doen, dan heb je meteen zekerheid.
Inderdaad . Met een bloedtest heb je gelijk duidelijkheid . Super dat je gelijk menstrueerde . Ik dus niet en nooit meer gedaan overigens na de prikpil . Ben blij dat de MMM bestaat!
Ik heb altijd zere borsten en een opgezette buik vlak voor mijn NOD. Ook ben ik dan wel eens misselijk. Helaas was dit voor mij geen teken van een zwangerschap... Succes met wachten en testen!