Dames, heb echt even jullie hulp nodig! Ik ben sinds zaterdag avond ongesteld, vrijdag voor het laatst getest met actiontest, hartstikke negatief. Maar nu ben ik gisteren en vandaag ontzettend misselijk, pijn in mijn buik, zere borsten, dat ik dacht: ik doe nog eens een test..... Actiontest is knalpositief, echt een goede duidelijke roze 2e streep, iets buiten de tijd: denk na 8 min. Ik dacht 2 uur later, ga toch even naar de kv om nóg eens een test te halen, maar ik had een kopje thee gedronken..... kv test is negatief.... Advies! Wat denken jullie? actiontest vals positief? Hij is echt roze. Zoon heeft geprobeerd om een foto erbij te zetten, maar dit lukte niet, foto is ontzettend wazig :x
op de kv test lijkt nu (na 10 min) een licht streepje te komen, maar ik ben gewoon ongesteld he?? Ik snap er niks van......
Kruidvat gaf bij mij ook echt ver na de afleestijd pas een licht streepje. Hoor dat wel vaker de laatste tijd. Misschien over een paar dagen nog eens testen? Kan t geen innestelingsbloeding zijn of is t daar te veel voor?
Het is echt een normale menstruatie, veel bloed dus, kan de actiontest niet vals positief zijn?? Echt ik weet het niet meer hoor Testte jij behalve met de kv ook nog met een andere test? En ik had dus wel wat gedronken, dat kan schelen, maar ik vind de kv niet echt positief, de action absoluut wel.
Ik heb pas met action getest toen mn kruidvat testen iets duidelijker waren. Maar action was toen wel duidelijker dan kruidvat bij mij. Hmm.. wel vreemd die ongi. Ook vreemd dat je test vrijdag negatief was. Ik ben niet bekend met vals positieve testen van action eigenlijk. Misschien over 2 dagen weer een kruidvat test doen? Als je zwanger bent zou die dan wel duidelijker moeten zijn.
Ja dat is idd wel vaag, en je weet 100% zeker dat het een zw test is en geen ovulatietest? Wel spannend hoor voor morgen, hopelijk dan meer duidelijkheid!
Lang verhaal maar ik was al 6 weken zwanger en mijn action testen waren super knal en die van de KV waren heel licht. Die van KV zijn helaas niet meer zo goed als je heel weinig of veel hcg hebt. Maar zou morgen wel nog eens testen en dit in d gaten houden. Misschien heb je een vroege miskraam, wat ik natuurlijk niet hoop!
Er schijnen meer vrouwen te zijn die gewoon ongesteld worden de eerste maanden. Ik hoop dat het helemaal goed komt...
Ik weet het niet, nichtje heeft van de week eerst met action positief getest en 2 dagen later werd de kv pas positief.
mmm op de foto valt ie heel licht uit, vind ik zelf (gemaakt bij spaarlampen ) in het echt is hij donkerder. En hij is niet heel scherp, hopelijk kunnen jullie hem wel zien.
De foto is idd vaag, maar ondanks dat zie ik het streepje goed! Het is mooi roze! Ben benieuwd naar morgen