Hallo dames! Afgelopen dinsdag werd ik ongesteld maar het zette niet echt door. Vond het raar dat er een gek gevoel in mijn buik bleef. Gisteren gebeld met het ziekenhuis om te vragen of het door de HSG kan komen van vorige maand, maar dat kon eigenlijk niet. Naar de winkel geraced, vanwege een gevoel. Getest en ja hoor binnen 1 minuut een streep, welwiswaar vaag maar hij stond er! Ik was in schock. Ik bloede gewoon! Dus naar het ziekenhuis gebeld en ze vertelde mij dat ik het af moet wachten, zondag weer testen en bij positief maandag een vroege echo! Helaas heb ik gistermiddag steeds meer krampen gekregen, bloed ook nog steeds redelijk veel ( wel helder ) soms een klodder, maar niet zoals bij dr ongestelheid normaal gesproken. Gisteravond op tijd gaan slapen en de nacht zonder krampen doorgekomen. Vanmorgen opnieuw getest en ze lijken op te lopen. Geen last meer gehad van kramp of ik weet niet wat voor gevoel dat is, tot aan een half uur geleden. Iemand hier ervaring mee? Wachten duurt op deze manier wel heeeeeel lang. O ik denk dat mijn Nod dan toch wel gisteren was. Zie foto: Links is donderdag, de twee daarnaast vandaag.. Ik wil graag positief blijven, maar het heeft echt een wisselvallige werking qua gevoelens...
Jeetje... Wat moeilijk .... De testen zijn naar mijn mening positief. Ik weet alleen niet of het goed zit ofniet, Gezien je bloedverlies en krampen..,.
Wat een nare onzekere tijd zo zeg Bloed tijdens een zwangerschap is een beetje 50/50. Sommige vrouwen hebben last van bloedingen en daarbij is de zwangerschap gewoon succesvol, anderen krijgen toch een miskraam. De krampen klinken alleen niet erg hoopvol. Ik zou het in ieder geval bij één merk testen houden om te testen (ik vind zelf kruidvat 2v5 fijn). Verder vind ik dat de test van vandaag wel opgelopen is ten opzichte van die van donderdag. Ik ga in ieder geval voor je duimen dat de testen op blijven lopen en dat het snel maandag is zodat je meer duidelijkheid hebt.
Blijf het aub goed in de gaten houden. Ik verloor ook in het begin bloed, beide keren buitenbaarmoederlijk. Niet om je bang of ongerust te maken maar hou het in de gaten en vraag om hcg opvolging via bloed en eventueel in combinatie met echo's.
Nou inderdaad beste moeilijk! Kan er geen touw aan vastknopen. De testen zijn echt positief en de streep verschijnt meteen. Je probeert positief te blijven maar de krampen werken niet echt mee, ze zijn er ook niet constant. Ik heb 2v5 van de Trekpleister gebruikt, maar nu die van de Kruidvat gekocht of kan ik dan beter die van de Trekpleister nog eens halen? Ik heb ook geen vergelijking materiaal omdat ik niet vooraf getest heb. Van het ziekenhuis moet ik echt gewoon afwachten. De dame aan de telefoon was erg aardig en ze zei dat je dit gewoon niet in de hand hebt wat erg frustrerend is, maar helaas onontkoombaar. Gelukkig kan ik hier mijn verhaal even kwijt! Dit is bij lange na niet hoe ik het me had voorgesteld...
He wat onzeker zeg! Balen van al dat bloed verlies Ik heb zelf met een week of 6 bloedverlies gehad met stolsels, geen krampen. Het kan nog alle kanten op maar de krampen vind ik zorgwekkend De testen zijn in ieder geval duidelijk positief! Ik hoop dat je een goede echo hebt! heel veel sterkte!
Ik snap wel dat het ziekenhuis aangeeft dat je moet afwachten, Stel dat het een miskraam is dan kunnen zij dat niet tegen gaan. Zij kunnen nu idd niks voor je doen.
Dank je Jane, die optie is ook door mijn hoofd gegaan helaas. De krampen zijn inderdaad zorgelijk. Eigenlijk wil ik me er wel bij neerleggen dat het niet goed is/zit maar aan de andere kant geeft een oplopende test ook weer hoop.
Ja dat is ook nog eens zo loopt gewoon op dan he.. Nou ik kom het weekend hoe dan ook wel door.. Ik blijf hier reageren en zal voor diegenen die het willen weten updates plaatsen.
Goedemorgen.. Gisteren heb ik nog kramp gehad in de loop van de dg, maar niet meer zo heftig als eergisteren.. Ik heb zojuist getest en ben wederom helemaal in de war! Ik kan het gewoon niet geloven, maar zoals het er nu uitziet lopen de testen toch op? Ik ga vandaag een ClearBlue digital halen met indicator en deze morgen ochtend doen! Maandag kan ik hoop ik het ziekenhuis bellen met goed nieuws en komt het misschien toch nog goed... Ik ben zo onzeker!
De testen zeggen absoluut zwanger, hoe lang zit je na je nod? Bloedverlies is zoals gezegd 50% kans dat het gewoon goed gaat. Heel veel succes!!