Vandaag knalovulatietest gisterenavond geklust, ben Ik op tijd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Anna17, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Een vraagje voor de ervaren dames met ovulatietesten, gisterenavond hebben we geklust en gisteren overdag had Ik een rare ovulatietest, allebei de streepjes licht van kleur, maar leek positief,
    Vandaag om 12.45 weer getest en was een knaltest!
    Gisterenavond dus geklust, wat adviseren jullie, moeten we het vandaag voor de zekerheid nog een keer doen? We hebben het gisteren en de dag ervoor gedaan 😃. Mijn echtgenoot houdt niet zo van " op commando" vandaar mijn vraag. Wie werd ook zwanger van sex voor positieve ovulatietest?

2. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier een foto van de test van gisteren en van vandaag: image.jpg

3. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Zijn beide testen positief? Die van gisteren is Echt even donker als de controlelijn alleen beide lijntjes heel licht.
    Kunnen jullie meekijken aub?

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met deze testen, maar ik zou van vandaag uit gaan als positieve test. Misschien verstandig om morgen ook nog even door te testen om te kijken of die nog iets donkerder kan.
    Als je een positieve test heb spring je eitje binnen 24-48 uur volgens mij en deze leeft nog 12 uur. Dus ik denk als je voor morgen avond gaat het ook nog wel op tijd is.

Bij mijn zwangerschap kreeg ik geen 1 positieve test de laatste ronde, daarom ook heel verbaasd dat ik in eens een positieve zwangerschapstest in de vingers had.

5. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij mijn miskraam waren de positieve ovulatietesten minder positief dan die van vandaag en Ik was de eerste ronde zwanger! Mijn dokter zegt dat de testen niet bij iedereen werken, maar toch ovuleren de vrouwen dan meestal gewoon wel!
    Dus Ik hoef niet meer perse te klussen vandaag?

6. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Ik denk dat je test van gisteren ook positief was aangezien beide lijntjes even donker zijn. Je hebt zeker een kans met gisteravond geklust te hebben en eventueel morgenavond weer. Aangezien de zwemmers van je man toch wel zo'n 48 tot 72 uur in leven blijven :) Veel plezier N

7. Anna17

Anna17 Lid

26 jan 2016
    72
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ik hoop zo op een "goede" maand, na de miskraam kan Ik dat wel gebruiken, Ik probeer heel positief te zijn!
    Succes allemaal!

Deel Deze Pagina