1 dag na nod tuurstreep

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Knufknufff, 16 nov 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knufknufff

16 okt 2023
    40
    5
    8
    Vrouw
    Goedemorgen,

Voel aan alles dat ik elk moment ongesteld kan worden. Gisteren ook negatieve test in handen op nod. Deed vanmorgen meer voor de lol (veel testen over ivm groot verpakking sensitest) nog een test en tot verbazing (rozig) tuurstreepje. Maar wel echt erg licht. Deze was er binnen 5 minuten (keek na 5 minuten pas weer).

Laat ei kan niet want heb 2 november echo gehad (op eigen verzoek was benieuwd naar staat baarmoeder omdat ik niet de jongste meer ben) en ze zagen dat ei echt net gesprongen was.

Heb hiervoor nooit indringer of tuurstreepje gehad op de sensitest en vraag me af of de hormonen van menstruatie dit streepje misschien kunnen veroorzaken of vals negatief.

In elk geval zwanger lijkt me uitgesloten en vermoed ik absoluut niet nu deze ronde ivm bevestigd ei.

iemand ervaring met dit ?

2. Knufknufff

16 okt 2023
    40
    5
    8
    Vrouw
    Heb fotootje toegevoegd (na 5 min) maar op de foto amper te zien. In het echt duidelijk en lichtroze

Bijgevoegde bestanden:

3. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Ik brouw er niet veel van ben ik bang. Zou hem als negatief beschouwen. Blijft menstruatie uit dan over 2 dagen nog een keer testen. Als dit wel iets is zal je dan geen tuurstreep meer hebben. Ik vind deze erg grijzig en licht opgedroogd voor een roze streep binnen 5 minuten dus zou er niet op vertrouwen dat dit echt hcg is. Hoe zeker ben je van NOD want als het al iets is is dit Max 7-9 dpo

4. Knufknufff

16 okt 2023
    40
    5
    8
    Vrouw
    Ja denk ook negatief maar in echt vrij duidelijk dus vreemd. Niet gewend van deze testen.

NOD vrij zeker. 2 november echo gehad en zagen ei net gesprongen

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg niet zwanger.
    De test lijkt ook al erg ingedroogd/oud te zijn

6. Knufknufff

16 okt 2023
    40
    5
    8
    Vrouw

De foto was binnen afleestijd Max 10 min. Maar deel mening dat niet zwanger is.

7. xReGgyy

xReGgyy Actief lid

8 apr 2022
    365
    236
    43
    Vrouw
    Ik vind hem ook heel droog ogen eerlijk gezegd, heb ze persoonlijk zelf nog nooit zo droog gehad binnen afleestijd, ik snap je twijfel

8. Finca

Finca Fanatiek lid

29 apr 2021
    2.039
    1.675
    113
    Vrouw
    Heb je nog getest?

Deel Deze Pagina