heey meiden.. even een vraagje vanaf deze kant ik heb me banner ingesteld op mijn laatste cyclus en dat is 44 dagen maar nu gebeurde me gister iets raars.. verloor een soort slijm sliertje (sorry voor de details) en was een beetje bruin /roze voor de rest helemaal niks wat denken jullie kan dit een innesteling zijn? of word ik gewoon heel vroeg ongesteld? ben al wel een paar dagen al heel misselijk maar denk niet dat het daar van komt of wel? groetjes en kussiej van schatje1
Helaas, is het gewoon afwachten. Niemand kan zeggen wat het is. Het kan een innestelingsbloeding zijn, maar dat hoeft helemaal niet. Haal je maar niet te veel in je hoofd (ook al is dat moeilijk), en wacht rustig af. Het antwoord zal vanzelf komen!
jah het is afwachten maar ben wel heel benieuwd maar stel dat mijn menstruatie nou na 28 dagen er nog niet is.. testen of nog langer wachten?
jah ik weet niet meer wat ik ervan moet denken haha dus denk ik vraag de meiden hier wat die ervan denken..
Ha Schatje1, Wat spannend allemaal... Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Ik heb 2 dagen geleden ook een bruin sliertje aan mijn toiletpapiertje gehad (sorry voor de details ) Dit heb ik eigenlijk ook nog nooit gehad. Dus ik ben ook erg benieuwd. Succes met wachten meid. Ik ga voor je duimen hoor! Liefs Divi