Positieve cb digi ovulatietest... Wie kan me helpen????

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sandieh, Dec 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandieh

Sandieh Lid

Nov 16, 2014
    29
    0
    0
    Dames...

Misschien dat 1 van jullie me even kan helpen...

Zitten nu in ronde 3 en ben deze maand begonnen met de cb digitale ovulatietesten. Ik ben vorige week maandag ongesteld geworden. (24 november). Ik heb een redelijk regelmatige cyclus van 28 dagen alleen vorige maand was mijn cyclus 25 dagen dus ben afgelopen maandag op dag 8 begonnen met ovulatietesten.

Elke ochtend getest alleen gister niet kunnen testen door wat omstandigheden... En nu vanmorgen dus wel en gelijk een smiley.

Woensdagavond voor het laatst seks gehad... En wil nu dus gelijk klussen omdat ik bang ben dat het vanavond misschien te laat is... Wat denken jullie? Baal gewoon zo dat ik gister niet hebben kunnen testen... Ben nu gewoon bang dat we deze maand te laat zijn... Terwijl ik vanmorgen wel die smiley zag...

Manlief is momenteel niet thuis... En dus op z'n vroegst kunnen we laat vanmiddag aan de bak... Kunnen jullie mij hoop geven dat het nog niet te laat is? Wil het zo graag!

Ooh... Dit komt misschien heel wanhopig over.. Haha zo erg is het ook niet maar als je er eenmaal mee bezig bent dan wil je ook zo graag en geen enkele kans laten gaan...:p

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    ik heb gelezen dat na je positieve ovulatietest je ei springt na 24/48 uur dan zou je vanavond nog mooi oprijd moeten zijn !!

X x

Ps veel plezier ;)

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Je vruchtbare periode is 5 dagen voor de ovulatie en ook nog 1 dag daarna. Je hebt dus 7 vruchtbare dagen per cyclus.

De vraag is of je gisteren ook een positieve ovulatietest hebt gehad. Dat hoeft natuurlijk niet. Stel dat je deze wel hebt gehad. Dan springt je ei 24-36 uur na de positieve test. Dat zou betekenen dat het zou kunnen dat je je eisprong nu nog niet hebt gehad.

Het zou ook kunnen dat je alleen vandaag een positieve test had en dat die van gisteren negatief was. Dan heb je misschien morgen pas je eisprong.

Woensdagavond zou dus al tijdens je vruchtbare dagen kunnen zijn geweest. Had je toen ook cervixslijm?
    Anders zou ik zeker vandaag nog even klussen. Je kan het maar beter wel gedaan hebben dan niet he? Daar komt nog bij dat je ook nog 1 dag ná de eisprong vruchtbaar bent...

Jammer alleen dat je gisteravond niet nog even had geklust. Dan had je misschien iets meer kans gehad, maar ik denk zeker niet dat het een verloren ronde is geweest hoor. 1 zaadje is ten slotte genoeg. Wie weet!

4. Sandieh

Sandieh Lid

Nov 16, 2014
    29
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! We gaan zoiezo nog even goed ons best doen vandaag...

5. Jillster

Jillster Bekend lid

Nov 30, 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ik denk ook dat je nog prima op tijd bent..

Mag ik jou wat vragen? Ik wil ook beginnen met cb digital, kan ik die gewoon sochtends vroeg gebruiken of is het beter om dit later op de dag te doen?

6. Sandieh

Sandieh Lid

Nov 16, 2014
    29
    0
    0

In de bijsluiter staat dat je de testen op elk gewenst moment van de dag mag gebruiken alleen wel elke dag om dezelfde tijd... Ik heb nu dus elke dag gedaan gelijk toen ik wakker werd... Vanmorgen positief en kon het niet laten om te kijken wat hij later vanmiddag aangaf haha. Hij was nog steeds positief dus daarna gelijk geklust...;)

7. zusje84

zusje84 Bekend lid

Dec 6, 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Wat Trutje89 zegt. Nog genoeg tijd ;)

Share This Page