is dit een positieve test? tuur met mij mee :)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mnndyyy, Dec 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Ik zie een licht streepje, maar als dit na aflees tijd was zou ik hem niet als positief beschouwen.

2. Mnndyyy

Mnndyyy Lid

Oct 28, 2014
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Cb digital geeft aan niet zwanger :(. Ik snap het niet ik ben voor het laatste 4-11 ongesteld geworden en zie onder aan mijn handtekening mijn laatste menstruatie cyclussen.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je bent uitgegaan van je langste cyclus van 38 dagen? Hoe lang ben je vergeleken met die cyclus dan overtijd?

Wellicht heb je nu weer een langere cyclus dan je laatste cyclus van 38 dagen, helaas.

4. Mnndyyy

Mnndyyy Lid

Oct 28, 2014
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Met 38 dagen cyclus zou ik op 29-11 mijn ei hebben maar dan kan niet als ik naar mijn ovu testen kijk. Dan zou mijn vruchtbaarste moment tussen 16 en 19 -11 moeten liggen ik ben van de laatste 3 dagen het gemiddelde uit gegaan en dat is 32 dagen cyclus. Snap er niks van

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Helaas is een positieve ovu-test geen garantie dat je eisprong ook daadwerkelijk plaatsvindt... Heb je ook getemperatuurd?

6. Mnndyyy

Mnndyyy Lid

Oct 28, 2014
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Nee, dit ga ik doen zodra ik ongesteld Word. Ach eerste poging had ook wel bijzonder geweest

7. Mnndyyy

Mnndyyy Lid

Oct 28, 2014
    93
    4
    8
    NULL
    NULL
    Toch vind ik het raar, kan het nu pas posten maar mijn clearblue digital test heeft werkt ook met streepjes. Dat is de strip die erin zat. Hij gaf een niet zwanger maar toch binnen 10 min. Afkijk advies is half uur gaf hij licht een 23 streep. Pfff ik haat dit zo over tijd en toch 2 testen met een licht streepje. Toch maar maandag de huisarts bellen

8. Logan

Logan Niet meer actief

Bij de digi moet je het schermpje aflezen niet de strepen. Die andere test lijkt mij meer een indroger. Wat moet de huisarts daar aan doen?

Share This Page