Cb digital geeft aan niet zwanger . Ik snap het niet ik ben voor het laatste 4-11 ongesteld geworden en zie onder aan mijn handtekening mijn laatste menstruatie cyclussen.
Je bent uitgegaan van je langste cyclus van 38 dagen? Hoe lang ben je vergeleken met die cyclus dan overtijd? Wellicht heb je nu weer een langere cyclus dan je laatste cyclus van 38 dagen, helaas.
Met 38 dagen cyclus zou ik op 29-11 mijn ei hebben maar dan kan niet als ik naar mijn ovu testen kijk. Dan zou mijn vruchtbaarste moment tussen 16 en 19 -11 moeten liggen ik ben van de laatste 3 dagen het gemiddelde uit gegaan en dat is 32 dagen cyclus. Snap er niks van
Helaas is een positieve ovu-test geen garantie dat je eisprong ook daadwerkelijk plaatsvindt... Heb je ook getemperatuurd?
Toch vind ik het raar, kan het nu pas posten maar mijn clearblue digital test heeft werkt ook met streepjes. Dat is de strip die erin zat. Hij gaf een niet zwanger maar toch binnen 10 min. Afkijk advies is half uur gaf hij licht een 23 streep. Pfff ik haat dit zo over tijd en toch 2 testen met een licht streepje. Toch maar maandag de huisarts bellen
Bij de digi moet je het schermpje aflezen niet de strepen. Die andere test lijkt mij meer een indroger. Wat moet de huisarts daar aan doen?