ik had met de eerste keer testen ook een licht streepje, 2 dagen later was het een duidelijke streep. gefeliciteerd meid
ik ben het aan 1 kant met smoekkie eens maar aan de andere kant niet niet iedereen maakt evensnel het hcg hormoon aan waardoor de test licht posi uit kan slaan en over een week vet posi is (zie album) met me beide dochters was de test licht posi en was toen al 6 weken zwanger. ik zou nog wel voor de zekerheid een andere test er tegenaan gooien dan weet je het zeker. toch alvast een voortzichig gefeliciteerd van mij groetjes
Mariekebalm, je twijfelt toch niet meer hoop ik? Die test is toch zo positief als maar kan zijn? Of sla ik de bal helemaal mis? Toch van mij al een proficiat hoor!
marieke en cindy allebei superzwanger. gefeliciteerd! Die matcare dipstick zijn in het begin zo vaag terwijl een andere test eraf knalt.
ik had bij 3 weken en 5 dagen al een erg duidlijke test ben dus een van die mensen die vrij snel blijkbaar dat hcg hormoon had later bleek ik een 2ling te gaan krijgen mischien daarom dus ook meer hcg aangemaakt als ik je test zo zie zou ik zeggen positief en zou ik je feliciteren en aan je banner te zien heb je niet te vroeg getest ik zou zeggen je bent gewoon zwanger als er nou 3 weken en stond dan zou ik twijfelen @smoekie:had jij ook gewoon op tijd getest of niet wel raar zeg die streepjes zijn toch wel duidleijk genoeg om op een foto te krijgen