Hallo dames de afgelopen 3 maanden had ik een regelmatige cycles maar afgelopen maand heb ik een vmk gehad vandaar dat ik deze maand besloot om ovulatie testjes te doen als ik uit ga van me normale cycles van 28 dagen dan had ik afgelopen zondag mijn eisprong de test was zaterdag positief! dus ik ging er vanuit dat ik dus me eisprong had de dagen erna was hij negatief ik ben blijven doortesten en gisteren en vandaag heb ik weer een positieve ovulatie test? dus 6/7 dagen na de 1ste positieve ovu test zou die van zondag dan niet 'echt' gesprongen zijn? of zou ik 2 keer een ovulatie hebben gehad?
Je kunt niet twee aparte eisprongen in één cyclus hebben, een gelijktijdige dubbele kan wel. Ik zou met de eerste positieve test rekenen en nu stoppen met testen. Succes!
dat denk ik nu ook want vorige week had ik 1 x een positieve test en nu al 3 dagen lang een positieve dus ik reken dan vanaf gisteren + 14 tot me nod
eerst ging dat ook even door me heen, maar ik wil me zelf geen valse hoop geven haha, en 6/7 dagen positief testen na een eisprong lijkt me ook wel veel te vroeg dit is de ovulatietest van net, wat denken jullie nog positief of niet meer?
Je hebt best kans op een zwangerschap hoor. Ik zou gewoon even stoppen met ovu testen en wachten tot je nod.