Hoi allemaal! Is dit een positieve test? Hij is van kruidvat en ik heb net getest(10 dagen overtijd). Ik snap dat dit ook gewoon de reflectie van het verticaal streepje kan zijn dat er standaard zit.... iemand ervaring met dit?
Volgens mij wel, maar is hij niet grijs?? Vriendin van mij heeft ook net positief getest maar dat was een blauw plusje namelijk
@tigermom ik snap er niks van want ik heb alleen aan het eind van mijn cyclus onveilig gevreeën, ik was voor het laatst ongesteld op 9 oktober.. dankje voor je snelle reactie! @littleus7 dankjewel! Kan het alleen niet geloven, bij mijn vorige zwangerschap was het na 5 dagen al knalpositief (wel met ochtendurine)
Ik vermoed dat je je eisprong dan gewoon later hebt gehad dan je denkt. Dus rond die keer dat je seks hebt gehad. Hoeveel dagen is dat nu geleden?
@Hope1802 ik ga het morgen in de ochtend opnieuw testen! Dankje! @Nemo2 ik krijg geen goed licht in de auto nu, het is idd blauwig!
@Nemo2 dankjewel, ik doe het morgen voor de zekerheig nog een keer! Jij ook gefeliciteerd met je vriendin!
@Monique93 Bedankt! Ik twijfel ook, daarom doe ik het morgen opnieuw! @Deebje het ontwikkelde zich tegelijkertijd met het controlestreepje.. deze foto is ongeveer tegelijkertijd met mijn eerste post in dit topic gemaakt(ongv een half uur later dan het testen)
Niet om je te ontmoedigen hoor, maar vriendin van teste net weer negatief met een action test, Terwijl die plus test echt positief is....
@Nemo2 is helemaal niet erg! Ik ben hier juist om ervaring met deze testen te weten te komen! Bedankt
Dan ben je inderdaad, als je een normale cyclus hebt, niet zoveel overtijd. Dat is in jou voordeel! Spannend!