Hi allemaal, moest net plassen dus deed maar weer een test. Weet niet of dit ook ochtendurine is... De bovenste is de nieuwste test... ik had er al 2 gekocht vandaar hetzelfde merk. Ik twijfel heel erg en denk nu meer negatief. Het verticale streepje verscheen dit keer ook langzamer, het controle lijntje ook. Bij mijn vorige zwangerschap had ik na 5 dagen al een knaltest(wel ander merk, eisprong op tijd/seks rond eisprong en regelmatige cyclus..) Ben trouwens niet bewust zwanger aan t raken, vindt beide uitslagen prima! Wil het wel zsm weten indien het positief is vandaar deze post! Liefs Ik kan de 2e foto hier niet meer verwijderen want zie het niet staan in mijn reactievak.
Die wat je gedaan hebt als laatste is wel duidelijker vindt ik ik denk positief als ik jou was deed ik ff test van kV 2-5 die zijn iets gevoeliger toi toi duim voor je
Ik vind het er goed uitzien hoor! Zou een cb digi doen! Hoezo denk je zelf negatief? Ik zie een duidelijk plusje, zeker duidelijker dan je vorige test!
Ja ik vind m echt duidelijker dan de eerst die je hebt gedaan hoor! En idd kv 2v5 zijn heel gevoelig en anders cb digital doen
Heb zelf nog nooit vals positief getest met deze. Anderen blijkbaar wel, maar vindt dit er niet vals uitzien en zeker geen 2 testen .
Ik heb de 2v5 kruidvat test gedaan, dit is het resultaat! Ik vind de streepjes vrij licht maar volgensmij is het wel zo! De cb digital/indicator doe ik als mijn man thuis is! Dankjulliewel!