Hey dames. Hier 2 testen eentje van gister avond de bovenste en eentje van juist. Gisteren avond was de controle streep duidelijk het donkerste. Gisteren morgen was de controle streep niet zo donker als s avonds. Maandag en gisteren geklust. misschien vanvond ook nog of morgen. Wat denken jullie ? Bedankt.
OOKAL was gisteren de controle streep duidelijk donkere dan vandaag? want het verschil tussen beide was gisteren groter dan vandaag. Vandaag zijn denk strepen gelijk. Wanneer best klussen. Vandaag of morgen denk je?
Ongeacht wanneer de piek exact begon zou ik er vanuit gaan dat je ei overmorgen gaat springen (vroege ochtend). Ik zou dus morgenavond sex hebben (vanavond overslaan).
denk dat het niet super veel uitmaakt enne vanavond overslaan hoeft niet, als je dat wilt. in principe maakt het niet uit. je hebt een positieve test dus de komende 2 dagen ben je vruchtbaar. (moet natuurlijk wel leuk blijven en geen afgesproken ding worden he )
Nee klopt ook natuurijk. Vavond moet manlief lang werken en ik heb morgen avond vergadering. We moeten er ook zin in hebben maar als de kans bestaat op een eventuele zwangerschap zou het jammer zijn moesten we de kans laten liggen... zo denken we er beide over. Zodra we bezig zijn is het altijd genieten.
De meest positieve test houd je aan als positief. Als jij vindt dat deze van gisteren was; dan die aanhouden. Dan tussen 24-48u springt over t algemeen je eigen. Ik weet door echo's dat mijn ei ook wel eens na 12u springt. Dus als t zaad prima is; gewoon lekker door sexen... Warme voetjes, warm eten en positief gevoel behouden. Mindset doet ook hoop. ik wens je veel succes. De mijne is ook bijna positief dus we zitten in zelfde schuitje.
Hoeveel dagen na elkaar kan je een positieve ovulatietest hebben? Hier nu dag 3? Deze morgen nog eentje positief. Kan straks pas foto uploaden.
Ik zie wel eens een piek van 3 dagen voorbij komen. Hopelijk is je test later vandaag weer negatief. Ik zou er vanuit gaan dat je ei morgen gaat springen.