Als het klopt dan heb ik net pas de innesteling gehad en zou aankomend weekend mijn nod zijn. Dus eigenlijk te vroeg om te testen. Ook moest deze test met ochtendurine worden uitgevoerd maar heb hem zojuist gedaan wegens gebrek aan geduld Het streepje wat ik zie verscheen binnen 5 minuten. Maar je moet wel héél goed kijken Maar als jullie hem ook zien geeft dat wel hoop!
Hoe weet je dat de innesteling is geweest. 99,9 % van de vrouwen merkt hier niks van en er is ook geen vaste cyclusdag voor dat dit plaatsvind. Daarbij... stel dat je innesteling is geweest, hoeveel dagen zou je er dan nu na zitten? Ps ik zie niks op je test.
Ik had aankomende donderdag of vrijdag 2 weken geleden mijn eisprong. Vanaf afgelopen vrijdag veeg ik steeds roze bloed met slijm af en had kramp/steken, dus de kans leek me het grootst dat dit de innesteling was Maar wanneer die dan precies heeft plaatsgevonden weet ik natuurlijk niet.
Ik moet goed turen naar dan denk ik wel iets te zien. Zou toch maar een paar dagen geduld hebben en dan opnieuw testen voordat je een gat in de lucht springt!
En hoe ben je zeker van je ei?? (Sorry voor de vragen). Heb je ovutesten gedaan of nog betrouwbaarder, heb je getempt??
Ik spring pas een gat in de lucht als ik een dikke duidelijke streep heb En dan nog.. 2 maanden geleden heb ik een vroege miskraam gehad, dus ben wel voorzichtiger met blij zijn zeg maar.
Ok..want ik las ook dat je na je "vermoedelijke" eisprong nog vruchtbaar slijm had. Ik zou over een paar dagen nogmaals testen
Ik zie nog niks! Maar hoop het zo voor je! Nog even afwachten dus en misschien morgenochtend of die dag daarna nog eens testen?
Lijkt me ongeldig. Als ik de test kantel lijkt het "streepje" (als je unerhaupt iets ziet) te verschuiven Ik ga nu toch maar uit van negatief..
Op de bovenste test zie ik een heel licht streepje. Op de tweede niks. In je andere opgestarte topic van innestelingsbloeding zijn mensen ook benieuwd!