Hallo allemaal, Ik ben nu 2 jaar bezig om zwanger te worden en het is tot nu toe nog niet gelukt. Nu had ik alweer lichtroze bloedverlies en maandag is mijn menstruatie dag. Nu dacht ik voor de zekerheid doe ik toch even een early test en toen zag ik hele lichte streepjes. Kan dit zo zijn dat ik echt zwanger ben? Of kan het ook vals positief zijn? Zou het heel fijn vinden wat ervaringen te horen van jullie.
Ik lees altijd dat de testen met blauwe kleurstof niet echt te vertrouwen zijn. Ik zie op beiden testen een streepje. Ik zou maandag nog eens testen met de action test. Voorzichtig gefeliciteerd! Ik ga voor je duimen!
De action lijkt voorzichtig positief. Over 2 dagen nog eens doen Een tip: blauwe inkt zwangerschapstesten.. niet je geld aan uitgeven. Zijn veel te veel klachten over....
De blauwe is een pennestreep en mag niet als positief beschouwd worden. Die lijn moet even dik zijn als de andere streep anders = negatief De andere oogt wel veelbelovend. Over 2 dagen nog eens testen en best niet met een blauwe inkt test
Als je inzoomt zie je wel echt een brede lijn. Dus twijfelachtig of hij positief of negatief is. Ik hoop voor de ts dat ze zwanger is. Vind de action wel positief namelijk.